رونالدو: شب فوق العاده و لحظه‌ای فراموش نشدنی بود

تهران - ایرنا - فوق ستاره شیاطین سرخ با اشاره به گلزنی در ثانیه های پایانی دیدار برابر ویارئال گفت: زدن گل در آن لحظه حس خوبی داشت و باید بگویم شب فوق العاده و لحظه ای فراموش نشدنی بود.

به گزارش ایرنا، کریستیانو رونالدو که شب گذشته با گل ثانیه های پایانی و در وقت های اضافه یک پیروزی دلچسب و دراماتیک را برای هواداران منچستریونایتد به ارمغان آورد، افزود: گاهی اوقات سعی می‌کنیم به آنچه می خواهیم برسیم اما نمی شود.

این فوق ستاره فوتبال پرتغال که با شبکه تلویزیونی این باشگاه گفت و گو می کرد، از لحظات شیرین گلزنی در این بازی آنهم در ثانیه های پایانی سخن گفت و تاکید کرد: هواداران در این پیروزی ها نقش دارند، وقتی تیم در لحظات دشواری به سر می‌برد آنها ما را به جلو فرا می خوانند که در بازیکنان ایجاد انگیزه می شود. آنها ما را به تلاش‌ و رسیدن به موفقیت تشویق می کنند و این چیزی بود که در این بازی حس کردیم. این برد برای ما بسیار مهم و ارزشمند بود و حالا در مسیر خوبی قرار داریم.

وی خاطر نشان کرد: خیلی خوشحالم که در این بازی گل پیروزی تیمم را به این شکل به ثمر رساندم. شب فوق‌العاده‌ای بود، به ثمر رساندن گل در این دیدار و این که رکورددار بیشترین حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان شوی حس خوبی است.

شب گذشته تیم فوتبال منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا و از گروه F، در ورزشگاه مملو از تماشاگر «اولدترافورد» میزبان ویارئال، با گل دقیقه ۹۵ ستاره پرتغالی به پیروزی ارزشمند ۲ بر یک دست یافت. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha