رژیم غاصب صهیونیستی بزرگترین دشمن جهان اسلام است

ساری- ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با شهادت رساندن مسلمان در طول تاریخ و گستاخی های فراوان به عنوان بزرگ‌ترین دشمن جهان اسلام در عصر حاضر شناخته می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: تحرکات و شیطنت های رژیم صهیونیستی در منطقه و پیرامون مرزهای ایران را رصد می کنیم و اگر گستاخی از سوی کشور جعلی و شیطان صفت سر بزند، جواب دندان شکن خواهد دید.
وی خاطر شان کرد: متاسفانه دولت های به اصطلاح اسلامی در سال های گذشته زمینه حضور و تحرک رژیم غاصب اسرائیل در منطقه را فراهم کردند اما ایران اسلامی به هیچ عنوان حضور اسرائیل و آمریکا در پیرامون کشورخودمان را نمی پذیرد.
امام جمعه ساری همچنین بر ضرورت رعایت شعایر اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: تلاش کنیم که دین خدا را حفظ کنیم و نباید حرمت های دینی و اسلامی در جامعه شکسته شود. در رعایت حجاب و عفاف در جامعه دقت نظر بیشتری شود.
وی خاطر نشان کرد: اربعین حسینی باشکوه و با همکاری موکب ها و عزاداران در مازندران برگزار شد و حضور مردم خوب بود و از آحاد ملت حسینی تشکر می کنم.

محمدی نائینی اضافه کرد: بهترین صدقه جاریه، وقف است و مردم ما توجه خوبی به وقف دارند و از تمام واقفان تشکر می کنم و از مردم می خواهیم بخشی از مال خود را وقف کنند.
امام جمعه ساری ادامه داد: رحلت حضرت علامه حسن زاده آملی بسیار جانکاه بود و ایشان از علمای بنام جهان اسلام بودند و مثل ایشان بسادگی و به این زودی ها به وجود نخواهد آمد و چه خون دلها و چه زجرها باید کشیده شود که فردی مانند علامه ظهور کند.  
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به در پیش بودن آیین سوگواری رحلت رسول اکرم (ص) گفت : عالم و آدم بویژه یادگار ایشان امام زمان (عج) در روز ارتحال حضرت رسول (ص) ناراحت و سوگوار هستند و ما به عنوان مسلمان با رعایت تقوا می توانیم بهتر ارتحال حضرت محمد (ص) را به امام زمان (عج) تسلیت بگوییم. و تلاش کنیم مسلمان راستین باشیم.
وی افزود: از خرافات و مسائلی که به دین ضربه می زند باید دوری کرد و در مقابل آن منش پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) را به معنای واقعی در زندگی خودمان رعایت و نهادینه کنیم.  
او ادامه داد : هر انسان مسلمان بویژه مسئولان باید مواظب جایگاه خود باشند چرا که در نظام اسلامی عملکرد مدیران به پای دین نوشته می شود و باید با مواظبت از رفتار خود دین مبین اسلام و منش رسول خدا (ص) را جاودان و زنده نگه داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha