۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84490802
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رکورد تزریق واکسن کرونا در مهاباد ارتقا یافت

۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۳
کد خبر: 84490802
رکورد تزریق واکسن کرونا در مهاباد ارتقا یافت

مهاباد- ایرنا- رییس مرکز بهداشت مهاباد گفت: رکورد تزریق واکسن کرونا در این شهرستان شکسته شده و کادر پزشکی در مناطق مختلف موفق به تزریق ۶ هزار دُز واکسن در یک روز کاری شدند.

قاسم امینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با افزایش پایگاه‌های تجمیعی و همچنین اضافه شدن ساعت فعالیت مراکز واکسیناسیون به بالای ۶ هزار دز در یک روز دست یافتیم و تلاش می کنیم با همکاری و مشارکت شهروندان این روند را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: هم اکنون هشت پایگاه تجمیعی در این شهرستان فعالیت دارد که شامل سه پایگاه تجمیعی در جنوب شهرستان و ۲ پایگاه تجمیعی و یک پایگاه خودرویی در شمال شهرستان و ۲ پایگاه تجمیعی نیز در شهرهای "خلیفان" و "گوگ تپه" است.

رییس مرکز بهداشت مهاباد با اشاره به شتاب گرفتن طرح واکسیناسیون سراسری در این شهرستان، اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۱۱۰ هزار نفر از افراد واجد شرایط دریافت واکسن کرونا در این شهرستان که شامل ۶۰ درصد جامعه هدف این شهرستان را تشکیل می دهند حداقل یک دز واکسن دریافت کردند.

امینی با باین اینکه بیش از ۳۴ هزار نفر تاکنون در مهاباد دز دوم خود را نیز دریافت کرده‌اند، اضافه کرد: روزانه نوبت دز دوم واکسن بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در این شهرستان می رسد که از شهروندان درخواست داریم نسبت به دریافت دز نهایی خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی و شتاب گرفتن واکسیناسیون پیش بینی می‌شود، تا پایان مهرماه حدود ۷۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال این شهرستان دز نخست خود را دریافت کنند. 

تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر در مهاباد به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha