دانشگاه پیام نور قزوین برای ایجاد ۲ رشته در مقطع دکترا اقدام کرده است

قزوین - ایرنا - رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین گفت: درخواست ایجاد ۲ رشته در مقطع دکترا و همچنین هشت رشته در مقطع کارشناسی ارشد را به دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم ارایه کرده‌ایم.

رضا رسولی شربیانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ظرفیت راه اندازی مقاطع تحصیلی دکترا در رشته های علوم سیاسی و شیمی در دانشگاه پیام نور قزوین وجود دارد و در صورت موافقت دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، این رشته ها راه اندازی می شوند و برای سال های تحصیلی آینده دانشجو جذب خواهند کرد.

این مسوول دانشگاهی اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید نیز ۱۷ رشته جدید در مقطع کارشناسی به دانشگاه پیام نور استان قزوین افزوده شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین گفت: مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، طراحی دوخت لباس، مدیریت مالی، حسابرسی و مدیریت بانکی از جمله رشته های جدید مقطع کارشناسی این دانشگاه به شمار می روند.

رسولی شربیانی گفت: در سال تحصیلی جدید ۲ هزار دانشجو در دانشگاه های پیام نور استان قزوین پذیرفته شده اند که تاکنون ۸۰۰ تن از آنها مدارک خود را تکمیل و تحویل داده اند و تا پایان مهر ماه برای تحویل مدارک و ثبت نام فرصت باقی است.

وی با اشاره به آموزش مجازی به دانشجویان این دانشگاه،گفت: با توجه به واکسیناسیون اساتید و دانشجویان، آمادگی برپایی کلاس های درس را داریم و در این خصوص منتظر مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین یادآور شد: البته ستاد کرونا مجوز برگزاری کلاس های عملی را به این دانشگاه داده است.

دانشگاه پیام نور استان قزوین دانشگاهی دولتی بوده که در سال ۱۳۶۹ تاسیس شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha