۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۸:۵۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84492879
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره تئاتر "خط شکنان و غواصان دریادل" برترین‌های خود را شناخت

زنجان - ایرنا - در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر صحنه ای و خیابانی " خط شکنان و غواصان دریادل"، برگزیدگان این جشنواره در بخش های مختلف معرفی شدند.

به گزارش ایرنا در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر صحنه ای و خیابانی " خط شکنان و غواصان دریادل" در زنجان که شامگاه یکشنبه در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار شد، هیات داوران جشنواره آرای خود را در خصوص برترین های جشنواره اعلام کرد. 

در بخش کارگردانی نمایش های خیابانی لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به علی رضایی کارگردان نمایش" آب در آتش" اهدا شد. 
در بخش بازیگری مرد و زن نمایش های خیابانی لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به علی رضایی راد و مبینا فیروزی به خاطر بازی در نمایش آب در آتش تعلق گرفت.  

در بخش طراحی پوستر و بروشور هیأت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از طراح پوستر و بروشور نمایش "آب درآتش" امیرحسین فولاد ساز تقدیر به عمل آورد. 
در بخش طراحی نور، لوح تقدیر و جایزه نقدی به طراح نور نمایش "تا همیشه" میثم برزگر تعلق گرفت. رتبه سوم این بخش نیز به محمد حسین محمدی برای نمایش "زخم به یادگار" رسید. این بخش رتبه نخست نداشت. 
در بخش طراحی صحنه روح الله فیروزی برای نمایش "نمایش خاک سبز" رتبه سوم را کسب کرد و رتبه نخست به محمد حسین محمدی برای نمایش " زخم به یادگار" رسید. هیأت داوران برای رتبه دوم انتخابی نداشت. 

در بخش بازیگری زن هیأت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از بازیگر نمایش "تا همیشه" سمانه نوروزی تقدیر کرد. در بخش بازیگری مرد نیز از بازیگر نمایش های "باهره" مهدی اسکندری و همچنین بازیگر نمایش "تا همیشه" هادی خداکرمی تقدیر شد. 

رتبه سوم در بخش بازیگری به سالار سیفی نژاد جم برای نمایش " زخم به یادگار" رسید و محمد حسین محمدی  نیز در این بخش برای بازی در همین نمایش در رتبه دوم ایستاد. بر اساس رای هیأت داوران این بخش رتبه اول نداشت. 

در بخش کارگردانی تئاتر صحنه ای، نسرین نباتی برای نمایش "باهره" به عنوان نفر سوم معرفی شد و رتبه نخست نیز به محمد حسین محمدی برای نمایش " زخم به یادگار" رسید. هیأت داوران در این بخش برای رتبه دوم انتخابی نداشت. 

در بخش نمایشنامه نویسی  هیأت داوران از فرشته جعفری نویسنده نمایشنامه "تا همیشه" تقدیر کرد. جایزه سوم نمایشنامه نویسی به خاطر ایده پردازی مناسب به ابوالفضل رجبی نویسنده نمایشنامه "باهره" رسید. هیأت داوران برای رتبه دوم نمایشنامه نویسی انتخابی نداشت. 
هیأت داوران به اتفاق آرا جایزه رتبه اول نمایشنامه نویسی را با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به آرزو بهرامی نویسنده نمایشنامه "زخم به یادگار " اهدا کرد.

همچنین هیأت داوران نمایش "زخم به یادگار" را به کارگردانی محمد حسین محمدی را در بخش صحنه ای،  و نمایش "آب در آتش" به کارگردانی علی رضایی راد را در بخش خیابانی را به عنوان آثار منتخب و برگزیده نخستین جشنواره تئاتر "خط شکنان و غواصان دریادل" معرفی کرد. 
 
امیر نعمتی، ساسان قجر و اصغر شعبانی اعضای هیات داوران جشنواره تئاتر "خط شکنان و غواصان دریادل" بودند. 

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ۲نمایش خیابانی و هشت نمایش صحنه ای از استان  در این جشنواره شرکت داشتتند. 

محمدربیع احمدخانی افزود: این جشنواره از سری برنامه های کنگره بزرگداشت ۳۵۳۵ شهید استان زنجان است و ما امیدواریم با برگزاری آن به گونه ای که شایسته شهدا است گام برداریم و دین خود را به شهیدان ادا کرده باشیم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha