۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85597072
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره نمایش‌های خیابانی و صحنه ای " غواصان دریادل"  در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - دومین جشنواره نمایش های خیابانی و صحنه ای "غواصان دریادل" با اجرای نمایش خیابانی (تامرز بودن) در محوطه فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دبیر اجرایی دومین جشنواره نمایش خیابانی و صحنه‌ای و رئیس انجمن‌های نمایشی استان زنجان روز یکشنبه در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: در رخداد دومین جشنواره تئاتر و نمایش غواصان دریادل زنجان تعداد ۱۱ اثر به مرحله اجرا راه یافتند که از این آثار ۶ نمایش به شکل صحنه‌ای و پنج نمایش در قالب خیابانی اجرا خواهد شد.

حسین نجفی با بیان اینکه اجرای نمایش‌های خیابانی و صحنه ای به مدت سه روز در محوطه فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می شود، افزود: در حاشیه برگزاری این جشنواره، ورکشاپ هایی با موضوعات تخصصی توسط اساتید برگزار می شود.

این مسوول ادامه داد: کارگاه های آموزشی "تاثیر محیط در روند خلق ایده" با حضور استاد شهرام نوشیر، ۲۵شهریورماه و " دوران مرگ پست‌مدرنیسم" دکتر ایرج محرمی ۲۷ شهریور ماه و " کارگاه تخصصی بازیگری و کارگردانی" استاد حسین عباسی نیا روز ۲۸ شهریور ماه برگزار می شود.

وی یادآور شد: این جشنواره به همت مؤسسه انجمن هنرهای نمایشی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و در قالب طرح شهید آوینی تدارک دیده شده است.

نجفی با بیان اینکه هزینه‌های جشنواره توسط قرارگاه شهید آوینی تامین شده است، اظهار داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شهرداری نیز در برگزاری جشنواره همکاری کردند.

پیش از این محورهای جشنواره، غواصان دریا دل خط شکن، دفاع مقدس، مدافعین حرم، مبارزه با تروریسم و فرهنگ ایثار و شهادت، پرداخت به زندگی و شهادت شهدای غواص استان زنجان و همچنین سبک زندگی خانواده های ایشان پس از شهادت و شهدای مظلوم غزه و مقاوت مردم فلسطین اعلام شده بود.

دیدن نمایش‌ها و شرکت در ورکشاپ‌ها برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha