حضور سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ در هشتمین شب «صاحبدلان»

تهران- ایرنا- سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل هنرهای نمایشی روز یکشنبه یازدهم مهرماه با حضور در محوطه تئاتر شهر از اجراهای یازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان دیدن کردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی شامگاه روز یکشنبه یازدهم مهرماه با حضور در محوطه مجموعه تئاتر شهر به تماشای بخشی از اجراهای یازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان نشستند.
محمود فرهنگ مدیر کانون تئاتردینی اداره کل هنرهای نمایشی هم در هشتمین روز از اجراهای تئاتر صاحبدلان توضیحاتی را از روند برگزاری این رویداد در دوره یازدهم ارائه داد.
ابراهیم گله دارزاده رییس مجموعه تئاتر شهر و رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران در این دیدار شالویی و آشنا را همراهی می کردند.
به گزارش ایرنا، یازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان با هدف ایجاد انگیزه و فرصت برای تولید نمایشنامه با محتوای دینی، تولید نمایش‌های فاخر دینی برای اجرا و تولید تله تئاتر، تقویت بنیان‌های تئاتر دینی و استمرار بخشیدن به آن در پیکره تئاتر کشور، بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه در ارتقای نمایش‌های دینی و تبادل تجارب ملی و بین‌المللی هنرمندان در خصوص نمایش‌های دینی طی روزهای چهارم تا سیزدهم مهرماه سال جاری با حضور تعدادی از گروه های نمایشی در محوطه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان از سراسر کشور است.

این رویداد توسط کانون تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی و حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی ایران برگزار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha