۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۹:۱۰
کد خبرنگار: 1187
کد خبر: 84493466
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: مقدمات توزیع سوخت به روستاهای تکاب فراهم‌شد

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب گفت: تمهیدها و اقدام‌های لازم برای تامین به‌موقع نفت سفید و سیلندر گاز مایع روستاها به ویژه مناطق سخت‌گذر و دورافتاده این شهرستان انجام شده‌است.

امیر ستوده‌فر روز دوشنبه در جلسه ستاد تامین سوخت زمستانی روستاهای تکاب با بیان اینکه هیچ مشکلی بابت تامین و توزیع سوخت زمستانی روستاها از جمله نفت سفید و سیلندر گاز مایع وجود ندارد، افزود: زیرساخت‌های لازم برای ارسال و توزیع سوخت زمستانی به روستاها فراهم شده و فقط لازم است روستاییان نسبت به تهیه و دریافت به موقع نفت سفید و سیلندر گاز مایع به‌صورت الکترونیکی اقدام‌کنند.

وی بیان‌کرد: ساکنان روستاها از هم اکنون به فکر تامین سوخت زمستانی موردنیاز خود باشند و سریع در این زمینه با عاملان توزیع سوخت همکاری و حتما پیش از فرارسیدن فصل سرما، از شیوه‌های الکترونیکی جهت دریافت به موقع نفت سفید و گاز مایع استفاده کنند.

فرماندار تکاب اظهارداشت: ناحیه نفت و تعاون روستایی و نهادهای مرتبط با روستاها به طور جدی و فعال روند تامین و ارسال سوخت زمستانی به روستاها را انجام دهند و علاوه بر اقدام مناسب و فوری دراین زمینه، نظارت مستمر نیز بر فرآیند توزیع سوخت زمستانی روستاها داشته‌باشند.

رییس ناحیه نفت تکاب نیز در این جلسه با بیان اینکه توزیع سیلندر گاز مایع فقط به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: بر اساس مصوبات جلسه ستاد سوخت زمستانی روستاها مقرر شد با توجه به اجرای طرح توزیع الکترونیکی سیلندر گاز مایع، خانواده‌های روستایی، متقاضیان شهری و معادن به‌طور حتم جهت دریافت سهمیه سیلندر گاز مایع خود از طریق دستگاه‌های کارتخوان عاملان توزیع شهرستان اقدام و سیلندر گاز مایع مورد نیاز خود را دریافت کنند.

شیرکو اردلان افزود: روستاییانی که جهت دریافت نفت سفید ثبت نام کرده‌اند با همان کارت بانکی که نفت سفید دریافت می کنند، سهمیه سیلندر گاز مایع خود را نیز از عاملان توزیع دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه درصورت عدم اقدام با شیوه توزیع الکترونیکی سهمیه ماه بعد سیلندر گاز مایع ساکنان روستاها شارژ نخواهدشد اضافه‌کرد: ساکنان چهار روستای منطقه اوریات بخش تخت سلیمان از هم اکنون باید جهت دریافت نفت سفید خود از فروشندگی مجاز اقدام‌کنند و براین اساس دهیاری و شرکت تعاونی روستایی نفت سفید این روستاها را توزیع خواهندکرد.

اردلان بیان‌کرد: تمهیداتی اتخاذ شده تا هفتاد درصد سهمیه نفت سفید مهرماه جاری روستاهای منطقه سخت‌گذر اوریات بخش تخت سلیمان بزودی و پیش از فرارسیدن فصل سرما و یخبندان توزیع شود. 

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و تخت سلیمان و بیش از ۹۰ روستای دارای سکنه است که در منطقه‌ای کوهستانی، سخت‌گذر و برف‌گیر با زمستان‌هایی طولانی و طاقت‌فرسا در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha