۲۴ هزار و ۵۰۰ تماس از سوی شهروندان خمین با  فوریت‌های پلیس برقرار شد

خمین - ایرنا - فرمانده انتظامی خمین گفت: ۲۴ هزار و ۵۰۰ تماس از سوی شهروندان این شهرستان در ۶ ماهه نخست امسال با مرکز فوریت‌های پلیسی ( ۱۱۰ ) برقرار شد.

سرهنگ " بهزاد فکوری" روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران خمین به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا افزود: از این شمار تماس، ١١ هزار و ۵٠٠ مورد آن عملیاتی شده و باقی تماس‌ها با راهنمایی پلیس به سازش انجامید.
وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی کشف سرقت در خمین، اضافه کرد: دستگیری سارقان در این شهرستان ۹ درصد افزایش یافته است.
فرمانده انتظامی خمین گفت: سرقت احشام در این شهرستان در سال جاری به دلیل برخورد قاطع پلیس با سارقان و مشارکت مردم، ۶۴ درصد کاهش یافته است.
سرهنگ فکوری با اشاره به کاهش ۶٣ درصدی سرقت خودرو در خمین افزود: سرقت قطعات داخل خودرو ٢٢ درصد و سرقت از منزل ١٢ درصد در ۶ ماهه نخست امسال کاهش داشته است.
وی بیان کرد: ۱۷۲ کیلو انواع مواد مخدر امسال در خمین کشف و ۱۶۰ توزیع کننده، خرده فروش و معتاد در این شهرستان دستگیر شدند.
فرمانده نیروی انتظامی خمین تاکید کرد: قدرت نه گفتن به ویژه در نوجوان و جوانان عامل مهمی در کاهش مصرف مواد مخدر است.
سرهنگ فکوری با اشاره به اینکه زادگاه امام راحل، ۳۳ شهید امنیت را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: پرونده دستگیری عوامل شهادت " مرتضی براتی " و " مهدی معماری" شهدای امنیت یکسال اخیر این شهرستان در حال پیگیری است.

وی شعار هفته ناجا را " پلیس هوشمند، امنیت پایدار" بیان کرد و گفت: ۵۰ عنوان برنامه تکلیفی و بومی نظیر صبحگاه مشترک، تجلیل از خانواده شهدا و دیدار با پیشکسوتان نیروی انتظامی در هفته گرامیداشت ناجا در خمین برگزار می‌شود.

۱۷ تا ۲۳ مهر ماه به‌عنوان هفته ناجا نامگذاری شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha