رییس فدراسیون ورزش روستایی: برای معرفی ورزش روستایی کم کاری شده است

مشهد- ایرنا- رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی گفت: هنوز به اندازه کافی برای معرفی جایگاه ورزش روستایی کاری انجام نشده است.

محمدتقی امیری خراسانی پنجشنبه شب در حاشیه توزیع  ۱۰۰ بسته معیشتی ضیافت مومنانه در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد از همه روسای هیات‌های ورزش روستایی خواست پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به ورزش همگانی و روستا تا حد امکان برای توسعه ورزشهای روستایی و عشایری تلاش کنند.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی اظهار کرد: خراسان رضوی با وجود بارگاه منور حضرت رضا(ع) از ظرفیت خوبی برای میزبانی رقابتهای کشوری و حتی بین المللی برخوردار است و با توجه به این جایگاه ارزشمند باید در مسیر اهداف مورد نظر گام‌های تاثیر گذار و قابل توجهی بردارد.

امیری خراسانی با تاکید بر بهره مندی هیات ورزش روستایی خراسان رضوی از امکانات و تجهیزات آستان قدس رضوی و همچنین خیران دلسوز برای رونق و توسعه رقابتهای ورزشی در میان روستاییان و عشایر ادامه داد: هیات ورزش روستایی خراسان رضوی پارسال در جایگاه سوم کشوری قرار گرفت اما معتقدیم دربسیاری از شاخصها جایگاه نخست را داراست.

وی اضافه کرد: از نیمه دوم امسال درصدد برگزاری رقابت های ورزشی در میان خانواده فدراسیون ورزش های بومی و محلی هستیم و به همین منظور نخستین رقابتهای قوی ترین مردان روستا و عشایری را به میزبانی استان همدان برگزار خواهیم کرد.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی افزود: مراسم قرعه کشی لیگ بازی های بومی و محلی، برگزاری لیگ کشتی چوخه، المپیاد دختران عشایری و روستایی و همچنین جام خوشه چین ویژه نوجوانان همزمان با فرارسیدن هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهرماه آغاز خواهد شد.

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی ۶ میلیون ریالی

رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی  خراسان رضوی هم با گزارشی از برنامه ضیافت مومنانه که به مناسبت گرامی داشت روز ملی روستا برگزار شد گفت:در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب برای کمک به هموطنان نیازمند و آسیب دیده از شیوع کرونا و همچنین سنت حسنه مواسات، تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۶ میلیون ریال در قالب کمک‌های مومنانه و خیرخواهانه فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی در مشهد توزیع شد.

محمدرضا خوش باطن افزود: این بسته‌ها شامل مواد غذایی همچون برنج، گوشت مرغ و گوسفند، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است که به همت هیات ورزش روستایی خراسان رضوی و خیریه شهدای روستای چهار برج مشهد تهیه شده است.

۱۵ مهر ماه به نام روز ملی روستا و عشایر نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha