۱۶ مهر ۱۴۰۰، ۰:۰۴
کد خبر: 84496437
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی امارات: به تیمی باختیم که بازیکنان حرفه ای دارد

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال امارات با تمجید از شاگردان اسکوچیچ گفت: آنها در طول بازی از ما بهتر بودند و برای همین تیم پیروز میدان شدند.

به گزارش ایرنا، برت فن‌مارویک با قبول شکست برابر تیم ملی فوتبال ایران افزود: ما شکست خوردیم اما شایسته این نتیجه نبودیم. کارمان سخت شده اما باید تلاش کنیم تا از این شرایط خارج شویم و نباید امیدمان را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: ما همچنان برای حفظ شانس خود برای صعود به جام جهانی می‌جنگیم چرا که هنوز ۷ بازی دیگر  داریم و جایگاه سوم جدول گروه هم می‌تواند ما را به جام جهانی برساند. 

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات در خصوص تیم ملی ایران هم گفت: از تیمی قدرتمندی شکست خوردیم که از مهره‌هایی حرفه‌ای استفاده می کند. ایران از لحاظ فیزیکی از ما قوی‌تر بود و در نهایت نیز تیم برنده میدان شد.

وی در مورد اینکه VAR تصمیم داور در اخراج شجاع خلیل‌زاده را تغییر داد، خاطرنشان کرد: داور چهارم در نیمه اول به من گفت که سیستم کمک داور ویدئویی کار نمی‌کند و در نیمه دوم گفت این مشکل حل شد. متأسفانه این بازگشت برای ما خوشایند نبود و علاوه بر اینکه ما را از یک گل محروم کرد، اخراج مدافع ایران را هم لغو کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha