۱۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84496721
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه میامی: تلاش مسوولان بر حل مشکلات معیشت مردم متمرکز شود

شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی گفت: مسئولان باید به مطالبات مردم به ویژه مسایل معیشتی به دور از شعار و در عمل پاسخگو باشند و پیگیری کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر، افزود:  مشکلات مردم در بخش های مختلف به ویژه معیشت نیازمند پیگیری بیشتر مسئولان است.

امام جمعه میامی گفت: امروز رفع بیکاری از دیگر دغدغه های مردم است و مسوولان  برای این موضوع تلاش و برنامه های خود را مضاعف کنند.

وی با اشاره به وظایف ائمه جمعه برای پاسخگویی به مشکلات مردم،تصریح کرد: اولویت مهم کاری امام جمعه حفظ وحدت و انسجام ملی در جامعه است.

صفایی پور ادامه داد: تقویت قرارگاه فرهنگی نمازجمعه و نیز پیگیری مطالبات مردمی ضرورت دارد.

امام جمعه میامی گفت: اقدام های انجام شده در راستای حل مشکلات مردم برای همه بازگو و گزارش شود.

صفایی پور تصریح کرد: استخر سرپوشیده میامی ، زمین چمن ‌و دیگر طرح های نیمه تمام سطح شهرستان میامی اقدام جدی نیاز دارد. 

وی گفت: امامان جمعه همواره با مردم و در کنار مردم هستند و خود را جدا از مردم نمی دانند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و دشمنان باید از منطقه خارج شوند،تصریح کرد: خروج آمریکا از منطقه باید تبدیل به راهبرد و گفتمان مقاومت در منطقه شود.

امام جمعه میامی ادامه داد: هماهنگی و هم‌افزایی قوای سه‌گانه در پیشگیری از وقوع فساد، اقدام سریع واکسیناسیون، ترخیص کالا از گمرک ها، سفرهای میدانی رئیس جمهوری و افزایش تولید و صادرات ضرورت دارد.

وی، تقویت روابط با همسایگان را موجب افزایش امید و اعتماد دانست، و اظهار داشت: روابط با کشورهای همسایه نقش بسزایی در راستای مقابله با دشمنان دارد.

امام جمعه میامی، وقف را به عنوان باقیات‌الصالحات برای جامعه دانست و تصریح کرد: وقف در جامعه و برگزاری مراسم مذهبی ارزشمند است و باید مردم را در راستای وقف قرآنی و امور فرهنگی تشویق کرد.

برپایی میز خدمت توسط کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، دامپزشکی، پست و نمایندگی اوقاف و امور خیریه میامی از دیگر برنامه های نمازجمعه این هفته بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha