۱۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۶
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 84496760
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت سیزدهم  شرایط را برای واکسیناسیون  مردم فراهم کرده است 

اصفهان- ایرنا- امام جمعه موقت اصفهان گفت: دولت خدمتگزار سیزدهم همه شرایط را برای واکسیناسیون همه مردم فراهم کرده است اما بعضی از افراد جامعه به این قضیه توجهی ندارند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در نمازجمعه این هفته اصفهان در مصلای امام خمینی (ره) افزود: گناه فوت مردم به‌دلیل واکسن نزدن، بر عهده کسانی است که علیه واکسیناسیون تبلیغ می‌کنند.  

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از افراد جامعه پیش از تولید واکسن در جامعه به‌دلیل ابتلا به کرونا فوت می‌کردند ادامه داد: اما امروز که واکسن در دسترس همگان وجود دارد بعضی از افراد مغرض و مریض، در جامعه علیه زدن واکسن تبلیغ می‌کنند.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌ها، تهویه مناسب هوا و شستشوی مرتب دست‌ها از توصیه مسوولان بهداشتی جامعه برای جلوگیری از ابتلا به کروناست.

وی اضافه کرد: میلیون‌ها دانشمند، پژوهشگر و محقق برای تولید واکسن ضد ویروس کرونا تلاش کردند اما چند عطار می‌خواهند در مقابل دنیای علم مقاومت کنند که جای تاسف دارد.

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به کشورهای مسلمان مبنی بر اینکه نباید خود را وابسته به دشمنان قسم خورده اسلام کنند و از ارتش‌های بیگانه استفاده کنند خاطرنشان کرد: اینها همه چیز کشورهای شما و حتی دین شما را غارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ارتش، نیروی انتظامی و سپاه جمهوری اسلامی عاقلانه عمل می‌کنند گفت: در صورتی که قرار بود ما هم احساسی عمل کنیم می‌توانستیم دشمن را در یک روز نابود کنیم اما ما بر اساس قرآن و عاقلانه عمل می‌کنیم.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: صبر ارتش قدرتمند، سپاه مفتخر و فرمانده کل قوای ایران را به ناتوانی تعبیر نکنید ما تابع احساسات جاهلانه نیستیم بلکه تابع قرآن و عقل هستیم .

وی با بیان اینکه هنوز معارفه استاندار اصفهان انجام نشده است گفت: اما این پیام را به ایشان می‌رسانیم که مردم اصفهان بیش از همه مناطق کشور برای انتخاب آیت الله رییسی رای دادند.

حجت الاسلام میردادمادی بیان کرد: جمعیتی که دوره گذشته به حمایت از آیت الله رییسی در میدان امام (ره) اصفهان حضور داشتند ۱۰ برابر نامزدهای دیگر بود .

وی با اشاره به اینکه مردم اصفهان از درک بالایی برخوردارند و قدر مسوولان خدمتگزار را می‌دانند تصریح کرد:  نگذارید اصفهان در خصوص مشکل کم آبی به نابودی کشیده شود.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: گزارش‌هایی بدست ما می‌رسد که زمین در این استان در حال فرونشست است و ترک‌هایی در مناطق مختلف ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: خطر زلزله اصفهان را تهدید می‌کند و باید برای این شهری که زادگاه مردم مومن و انقلابی است فکر و چاره ای اندیشیده شود .

حجت الاسلام میردادمادی با بیان اینکه این استان را دریابید و نگذارید این منطقه به خطر بیفتد تاکید کرد: اصفهان همواره در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی و نبرد با دشمنان پیشگام بوده است .

امام جمعه موقت اصفهان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به سیاست آمریکا در قبال ایران، گفت: رییس جمهوری کنونی و پیشین آمریکا با هم تفاوتی ندارند و همه اینها پشت پرده گرگ هستند و گاهی هم به شکل روباه ظاهر می‌شوند. 

وی با بیان اینکه سیاست دشمنان همین است خاطرنشان کرد: باید روی پای خودمان بایستیم و قدرتمند شویم تا دشمنان اسلام از ما هراس داشته باشند.

حجت الاسلام میردادمادی با اشاره به اینکه  وابستگی به کشورهای بیگانه جز ضرر و زیان چیزی برای ما نخواهد داشت ادامه داد:آمریکاییها ۲۰ سال به بهانه مبارزه با تروریسم در افغانستان، اموال این کشور را غارت کردند اما تروریستی بالاتر از خود آنها وجود ندارد.

 امام جمعه موقت اصفهان با گلایه از برخی از روحانیون و ائمه جماعات در مناطق مختلف اصفهان که روز جمعه در مساجد نماز جماعت می‌خوانند گفت: این مساله فقط مربوط به اصفهان است و در دیگر نقاط کشور از جمله تهران و مشهد وجود ندارد.

وی با بیان اینکه حضور مومنان در نماز جمعه در روایات بسیاری مورد تاکید قرار گرفته و ثواب حج را دارد گفت: باید به این اجتماع بسیار مهم و کوبنده دشمن احترام بگذارند و مردم را آزاد بگذارند تا در این اجتماع عظیم و کوبنده دشمن حاضر شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha