سبزپوشان نیروی انتظامی در امنیت کشور نقش برجسته و ستودنی دارند

کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به خدمات پنهان و پیدای شبانه‌روزی نیروی انتظامی گفت: در امنیت و اقتدار نظام اسلامی، نقش سبزپوشان نیروی انتظامی در رقم خوردن این امنیت برجسته و ستودنی است.

«حسین خوش‌اقبال» روز یکشنبه در پیامی به مناسبت هفته ناجا افزود: هفته نیروی انتظامی، یادآور خدمت متعهدانه و دلاورمردی‌های شجاعانه‌ای است که غیورمردان سبزپوش ناجا برای آرامش و امنیت کیان اسلامی در آن برجسته هستند. 

او گفت: این نقش آفرینی ارزشمند و اطمینان بخش، در کرمانشاه به عنوان سینه ستبر ایران اسلامی از پاسداری شبانه روزی مرزبانی غیور از خطوط و گذرگاههای مرزی تا خدمات پیدا و پنهان و شبانه‌روزی نیروهای متعهد ناجا در شهرها و روستاها جلوه‌ای با عزت را به این نیروی جان‌برکف بخشیده است. 

خوش اقبال اضافه کرد: امروز نیز در سایه سر این امنیت اطمینان بخش، امیدواری‌ها برای تقویت روند رشد و توسعه استان کرمانشاه بیش از پیش است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: بدون شک همدلی و همراهی مردم با نیروی انتظامی، موجب ترغیب مشارکت عمومی در رقم خوردن امنیت پایدار و موفقیت ناجا در فرآیند مهندسی اجتماعی می‌شود.  

خوش اقبال در پایان بر روح و روان شهدای راه امنیت و آسایش کشور به ویژه شهدای نیروی انتظامی درود فرستاد و گفت: این هفته را به تمامی نیروهای عزیز نیروی انتظامی به ویژه خانواده‌های این عزیزان که پشتیبان راسخ و مومن برای فرزندان، همسران و پدران در تامین امنیت عمومی هستند تبریک می گوییم.

به گزارش ایرنا، هفته نیروی انتظامی از ۱۷ تا ۲۳ مهر ماه با شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» در سراسر کشور مورد تکریم قرار می‌گیرد.

برنامه های هفته نیروی انتظامی در استان کرمانشاه اعلام شد

برگزاری صبحگاه عمومی این نیرو با حضور استاندار، امام جمعه، فرماندهان نیروهای مسلح و اعضای شورای تامین استان، تجلیل از همکاران، خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری جشنواره کلانترهای برتر، دیدار با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، عیادت از بیماران در بیمارستان حضرت ابوالفضل، برگزاری همایش سراسری بانوان فرهنگیار ترافیک و تکریم از خانواده های شهدا، افتتاح طرح های عمرانی نیروی انتظامی، مراسم تجلیل از خیرین حوزه امنیت و برگزاری ملاقات های مردمی در سامانه ۱۹۷ هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری از جمله برنامه های هفته ناجا در استان کرمانشاه است.

برگزاری جلسه اندیشه‌ورزی با اساتید دانشگاه در حوزه مسایل اجتماعی استان و برگزاری همایش موتورسواران قانونمند در شهر سنقر، تجدید میثاق شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و حضور حداکثری کارکنان نیروی انتظامی با رعایت پروتکل های بهداشتی در نماز جمعه شهر کرمانشاه از دیگر برنامه های این هفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha