۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰
کد خبر: 84499138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت باشگاه‌های ورزشی خانگی در مشهد رو به افول است

مشهد- ایرنا- دبیر هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی گفت: باشگاه های ورزشی خانگی (هوم جیم‌ها) که از وضعیت قابل قبول و مناسبی برخوردار نبودند با بازگشایی بوستانها و سالن‌های ورزشی در حال تعطیلی و جمع شدن هستند.

احمد صالح‌نژاد روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: به علت تعطیلات ناشی از شیوع کرونا و تعطیلی باشگاه ها و اماکن ورزشی و بیکار شدن مربیان ورزشی مردم تمایل به فعالیتهای ورزشی در منازل پیدا کردند و مربیان نیز اقدام به حضور در منازل ورزشکاران نمودند.

وی ادامه داد: فعالیت های ورزشی در منازل قابل نظارت و کنترل نبوده و گاهی همراه با حواشی و مشکلاتی بود و از طرفی مورد تایید نهادهای ورزشی نیز نبودند.

دبیر هیات ورزشهای همگانی خراسان رضوی گفت: اغلب فعالیت های ورزشی خانگی در مشهد بدون امکانات ورزشی مناسب، تجهیزات ایمنی و با قیمت گران‌تر از باشگاه های ورزشی عمومی بوده و برپایی آن در منازل نیز محدود به برخی رشته ها بود.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به بازگشایی بوستانها و فضای کسب و کار مربیان ورزشی در باشگاه های دارای مجوز، باشگاههای ورزشی خانگی (هوم جیم‌ها) در مشهد در حال برچیده شدن هستند.

صالح‌نژاد ادامه داد: باشگاه های ورزشی که با مجوز هیات ورزشهای همگانی فعالیت دارند بالغ بر ۸۰۰ باشگاه می‌باشند که حدود ۷۰۰ واحد از این تعداد در کلانشهر مشهد دایر است. 

این هیات ورزشی در قالب ۵۰ کمیته تخصصی دارای ۵۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در خراسان رضوی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha