اکران ۲ فیلم در سومین روز جشنواره بین‌المللی کودکان در گرگان

گرگان_ایرنا_ رئیس گروه سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: سومین روز سی و چهارمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان با اکران ۲ فیلم بام بالا به کارگردانی  سید  جمال سید حاتمی و برزنگی ساخته  حسین قاسمی جامی  در پردیس سینمایی عصر جدید گرگان همراه بود.

مریم رحمانی پور شامگاه روز شنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: روز گذشته سالن گلستان پردیس سینمایی عصر جدید گرگان در همان سانس اول با نمایش فیلم لیپار توانست نظرات مثبت زیادی از سوی مخاطبان کودک و نوجوان دریافت کند.  
وی تصریح کرد: فیلم بام بالا به کارگردانی سید جمال سید حاتمی یکی از فیلم هایی بود که در سومین روز سی و چهارمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در سانس اول ساعت ۱۶ ویژه کودکان به نمایش درآمد.
وی افزود: بام بالا اسم عروسک پیرمردی با شخصیت کاملا فانتزی است که وارد دنیای خواهر و برادری دوقلو می شود تا پدربزرگ آنها را برای حل اختلافات پدر و مادرشان پیدا کند.
رئیس گروه سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: فیلم برزنگی به کارگردانی حسین قاسمی جامی یکی دیگر از فیلم هایی بود که در سومین روز سی و چهارمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان در سانس دوم ساعت ۱۸  ویژه کودکان به نمایش درآمد.
رحمانی پور اظهار داشت: برزنگی با فضایی فانتزی سعی دارد جنبه های خوب و بد را به مخاطب کودک بشناساند و در تجربه فضایی ماجراجویانه در قالب عشق، محبت و خوبی به کودکان و نوجوانان کمک می کند.

وی تصریح کرد: صفحه جادویی سینما پر از خیال است که با تلاش فیلمسازان تخیل به تصویر کشیده می شود.
اکران فیلم‌های این جشنواره برای کودکان، نوجوانان و والدین آنها کاملا رایگان است و علاقه مندان می‌توانند طی روزهای اکران جشنواره در دو بازه زمانی ۱۶ و ۱۸  به تماشا فیلم‌های سی و چهارمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان  در پردیس سینمایی عصر جدید گرگان بنشینند.
اکران فیلم‌های سی و چهارمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت محدود میزبان جمعی از کودکان و نوجوانان، خانواده ها و هنرمندان در گرگان است و ۴۵داور کودک و نوجوان گلستانی  پس از تماشای فیلم ها امتیازات لازم را  با درجه عالی، خوب و ضعیف در جدولی که برای این منظور  در سایت جشنواره تهیه شده است، درج کرده و در نهایت امتیازات جمع بندی شده و نتایج کلی به دبیرخانه مرکزی سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام می شود.
سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا تابش با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان امسال از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با شعار «سینما، سرزمین خیال»، به‌صورت ترکیبی و در ۲ بخش حضوری و برخط در بخش‌های ایران و بین‌الملل در حال برگزاری است.
استان گلستان با ۱۴ شهرستان هشت سینما با ۱۴ سالن نمایش دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha