مسوولان نسبت به مسائل فرهنگی هرمزگان بی تفاوت نباشند

بندرعباس- ایرنا- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان با اشاره وجود منکرات در سواحل بندرعباس گفت: مسوولان نسبت به مسائل فرهنگی هرمزگان ازجمله منکرات درسواحل بی تفاوت نباشند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان، حجت الاسلام حسن کریمی عصر دوشنبه اظهارداشت: در سطح سواحل استان شاهد برخی منکرات به ویژه در حوزه عفاف و حجاب هستیم که باید نهادهای حوزه فرهنگی اجتماعی توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.
وی ادامه داد: نبود پلاژ مناسب برای بانوان و آقایان در سواحل، حضور مختلط در دریا، پوشش بسیار نامناسب آقایان برای شنا از مشکلات فرهنگی  است که در استان هرمزگان با آن مواجه هستیم.  
حجت الاسلام کریمی افزود: داشتن ساحل و دریا یک ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری استان هرمزگان فراهم کرده و متاسفانه توجه نکردن و غفلت نهادهای مربوطه موجب به وجود آمدن منکرات بزرگی از جمله تورهای گردشگری غیر مجاز  شده است که بی بندوباری را  در سواحل ترویج می‌دهند.
دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر هرمزگان عنوان کرد: برای رفع مشکلات حوزه سواحل  استان هرمزگان مدیران باید به طور جهادی وظایف خود را انجام و از کارهای که منجر به موازی کاری و هم پوشانی می شود، جلوگیری کنند زیرا در برابر سلامت مردم مسوول هستند. 
حجت الاسلام کریمی ابراز داشت: از استاندار جدید انتظار می‌رود به طور جدی در خصوص ساماندهی سواحل ورود کند و نهادهای متولی را ملزم به انجام وظایف خود کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha