۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84504037
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باید برای پیشگیری از طلاق گام‌های اساسی برداشت

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: جوانان ما با توجه به شرایط موجود مشکلاتی از قبیل بیکاری دارند که باید در این بخش و همچنین در بخش مهم ازدواج و پیشگیری از طلاق گام های اساسی برداشت.

ارسلان زارع روز پنجشنبه در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در رشت اظهار کرد: مسئولان باید در جهت رفع معضلات و مشکلات جوانان گام های اساسی بردارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد دولت مردمی دولت سیزدهم برای توسعه و شکوفایی کشور، باید از ظرفیت ارزشمند جوانان در این راستا بهره برد.

استاندار گیلان افزود: طرح پیشنهادی مهر که برپایی کارگاه ها و کلاس های آموزشی جهت پیشگیری از طلاق است، در گیلان اجرایی شود که این طرح با پیگیری حوزه بانوان استانداری گیلان اجرایی می شود و اداره ورزش و جوانان گیلان نیز به عنوان دبیرخانه این طرح فعالیت کند.

زارع بیان کرد: همچنین استانداری گیلان به عنوان اولین داوطلب طرح مهر در این استان خواهد بود و سایر دستگاه های اجرایی گیلان نیز با برپایی کلاس در این بخش فعالیت کنند .

نماینده عالی دولت در گیلان به ترویج و تشویق جوانان به ازدواج ساده نیز اشاره و خاطرنشان کرد: باید با فاصله گرفتن از تجمل گرایی ، از صرف مخارج زیاد جلوگیری و ازدواج تسهیل شود.

در دومین جلسه ستاد ساماندهی جوانان گیلان در سالن اجتماعات استانداری گیلان در رشت ش، علاوه بر استاندار گیلان، مسئولان اداره ورزش و جوانان این استان و سایر مسئولان دستگاه های اجرایی گیلان حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha