فرماندارگناوه: نیروی انتظامی در دفاع از سلامت مردم بخوبی ایفای نقش کرد

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: نیروی انتظامی این شهرستان در کنار ماموریت‌های محوله ، در عرصه دفاع از سلامت مردم و اجرای مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا بخوبی همراهی و ایفای نقش کرد و از این مسئولیت مهم موفق برآمد.

به گزارش ایرنا، غلامرضا مهرجو روز شنبه در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی این شهرستان افزود: نیروی‌انتظامی علاوه بر حوزه انتظامی و امنیت در دیگر حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی مشغول فعالیت و خدمت رسانی است و با شیوع ویروس  کرونا ، مجری بخشی از مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با این بیماری بوده و در این زمینه موفق عمل کرد.

وی اظهارکرد: در بحران کرونا همراهی و مشارکت بیش‌از پیش نیروی انتظامی بخوبی مشهود بود که از  زحمات بی بدیل آنها تقدیر می‌شود.

رئیس شورای تامین گناوه گفت: اگر همه دستگاه‌های اجرایی به وظایف و ماموریت‌های محوله خود در پیشگیری و مبارزه با جرایم به نحو صحیح عمل کنند، بار فعالیت نیروی انتظامی کاهش خواهد یافت و این نیرو می‌تواند به وظایف خود در حوزه‌های دیگر با کیفیت بهتری ایفای نقش کند.

وی افزود: فعالیت‌ها و تلاش‌های نیروی انتظامی به طور برجسته باید در جامعه بیان شود تا مردم ضمن حمایت و اطلاع از تلاش‌های این مجموعه، آنها را در انجام ماموریت‌ها همراهی کنند.

مهرجو  اظهارداشت:  هفته ناجا فرصت مغتنمی است تا اقشار مختلف جامعه با خدمات و فعالیت‌های پلیس آشنا شوند و عملکردها و زحمات برقرارکنندگان نظم و امنیت در جامعه تبیین و تشریح شود.

فرماندار گناوه گفت: نظم و امنیت عمومی در جامعه، مدیون و مرهون خون پاک شهدا و تلاش‌های شبانه روزی پرسنل خدوم نیروی انتظامی است و مردم همواره قدردان آنها هستند.

سرهنگ حسین احمدی فرمانده انتظامی  گناوه در این دیدار با بیان گزارشی از عملکرد این نیرو ، از حمایت‌های فرماندار و همکاری سایر دستگاه‌ها در این شهرستان تقدیر کرد.

شهرستان گناوه با جمعیت ۱۰۵ هزارنفر در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha