۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84508406
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مطب‌های اهواز

اهواز - ایرنا - رییس سازمان نظام پزشکی اهواز با اشاره به افزایش نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مطب پزشکان گفت: برای جلوگیری از پیک بعدی بیماری، رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مطب ها بسیار مهم است.

دکتر علی جواهرفروش زاده روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع کرونا و جلوگیری از افزایش شیوع بیماری، حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در مطب ها، داروخانه ها، فیزیوتراپی ها، آزمایشگاه ها و مراکز درمانی لازم است.

وی با اشاره به اقدامات سازمان نظام پزشکی، معاونت درمان و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای کنترل بیماری افزود: موضوع نوبت دهی اینترنتی توسط مطب ها بسیار مهم بوده و قرار است به زودی سامانه ای در این خصوص برای همه مطب ها در اهواز طراحی شود.

رییس سازمان نظام پزشکی اهواز در خصوص چیدمان صندلی در مطب پزشکان نیز گفت: نحوه استقرار صندلی در مطب ها باید بافاصله باشد همچنین نحوه نوبت دهی به گونه ای باشد که بیماران درب مطب تجمع نکنند.

وی ادامه داد: وجود تهویه در مطب الزامی بوده و این موضوع به صورت جدی از سوی اماکن، معاونت بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سازمان نظام پزشکی پیگیری می شود، با مطب هایی که این موضوع را رعایت نکنند برخورد می شود.

جواهرفروش زاده با بیان اینکه ارائه ماسک و مواد شوینده در مطب ها لازم است گفت: با توجه به کاهش روند بیماری در استان، رعایت پروتکل های بهداشتی در مطب ها بسیار مهم و حیاتی است.

وی عنوان کرد: در اوایل شیوع کرونا تعداد زیادی از پزشکان درگیر کرونا شدند اما با شناخت بیشتر این بیماری و آمدن واکسن، آمار ابتلا نسبت به اوایل کاهش پیدا کرد.

در حال حاضر ۱۲ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان آبی کرونایی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha