تولیت آستان قدس از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در مشهد بازدید کرد

مشهد- ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی با حضور در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست «گل نرگس»، ضمن قدردانی از خدمات متولیان این مجموعه، با کودکان و نوجوانان بدسرپرست و بی‌سرپرست این موسسه گفت‌ و گو کرد.

به گزارش روز دوشنبه آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد مروی خطاب به دختران و پسران ساکن خانه نرگس گفت: افرادی دلسوز و با ایمان و معتقد از شما نگهداری می‎ کنند که وقت، عمر و زندگی‌شان را صرف خوب بزرگ کردن شما کرده اند و جای شکر دارد.

وی افزود: بهترین راه شکرگزاری و تشکر از این زحمات و خدمات این است که خوب درس بخوانید و با سواد شوید تا به کمالات برسید.

وی ادامه داد: از زندگی خوب و ساختن آینده خود ناامید و با نگاه کردن به زندگی دیگران و مقایسه شرایط خود با آنها، دچار سرخوردگی نشوید و به سعادت و خوشبختی و آینده خوب امیدوار باشید چون سررشته همه امور به دست خداست و خدا همه بندگانش را دوست دارد و از پدر و مادر به انسان نزدیک‌تر و مهربان‌تر است پس به او امیدوار باشید.
تولیت آستان قدس رضوی خطاب به متولیان این موسسه نیز گفت: خدا را برای نعمت نگهداری از جمعی از فرزندان این شهر شکرگزار باشید چرا که این نعمت از لطف و محبت خداست که سرپرستی کودکان و نوجوانان عزیز ما را برعهده دارید و فرصت دارید همه نیازهای آنها را برآورده کنید.

سرپرستی خیریه عدالت گستر بهارستان مشهد نیز در این مراسم گفت: ۱۵ سال از تاسیس این موسسه و ۲ مرکز دخترانه "گل نرگس" و پسرانه "بوستان مهدی" می‌گذرد و در حال حاضر، ۲۰ دختر و ۱۳ پسر در رده سنی هفت تا ۱۵ سال در این مجموعه زندگی می کنند.

علیرضا بخشی زاده افزود: سعی کرده‎ ایم ضمن پرورش و تربیت شایسته فرزندانمان در محیط خیریه، زمینه بهبود شرایط زندگی آنها در کنار خانواده‌هایشان را نیز فراهم کنیم و ۲۰ کودک به دامن خانواده‌هایشان بازگشته‌اند و ۲ دختر را هم به ‎تازگی به خانه بخت فرستاده ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha