استاندار: مشکل مالی طرح‌های عمرانی استان از طریق تهاتر پیگیری شود

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: نباید برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان منتظر منابع مالی بود بلکه با تهاتر می‌توان برخی از مشکلات را برطرف کرد.

به گزارش ایرنا فرهاد زیویار روز چهارشنبه در بازدید از فاز چهارم کارخانه سیمان دورود اظهار کرد: مدیران و مجریان طرح ها و پروژه های اقتصادی باید در زمینه هزینه کرد ابتکار به خرج دهند تا بار اضافی به بیت‌المال تحمیل نشود.

وی ابتکار، ایده و خلاقیت را در تکمیل پروژه‌های مختلف حائز اهمیت دانست و ادامه داد: بخش زیادی از مشکلات مدیران و مجریان پروژه های اقتصادی با ابتکار و اعمال سلیقه قابل حل است و می توان بخشی از مسایل بین دستگاهی را با تهاتر پایان داد.

استاندار لرستان افزود: باتوجه به میزان پیشرفت فیزیکی طرح سیمان دورود در سال های گذشته و با در نظر گرفتن هزینه‌های مصرف شده، کمک های لازم به مجریان طرح ارائه خواهد شد.

عملیات اجرایی فاز چهارم کارخانه سیمان دورود از اواخر سال ۹۷ آغاز شده و تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که در صورت تکمیل و راه‌اندازی، سالانه ۳۱۵ هزار تن سیمان تولید خواهد داشت.

تهاتر یک توافق نسبت به تسویه بدهی و مطالبات بین دوطرف است که با انجام تعهداتی در قبال یکدیگر و بدون رد و بدل شدن پول انجام می دهند .

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha