۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۲۰
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 84513552
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکل مالی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برطرف می‌شود

گرگان - ایرنا - شهردار گرگان گفت که مشکلات مالی و معوقات بازیکنان تیم بسکتبال لیگ برتری این شهر برطرف شده و به زودی طلب بازیکنان پرداخت می‌شود.

محمدرضا سبطی روز پنجشنبه در تمرین تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار داشت: بازیکنان این تیم ، فعالیت حرفه ای در ورزش داشته و درآمد دیگری به جز قراردادهای خود با تیم ندارند که در این شرایط باید به بخش مالی و قراردادهای آنان توجه ویژه‌ای شود.

وی وعده داد که در صورت پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر، پاداش ویژه‌ای به بازیکنان و کادر فنی پرداخت خواهد شد.

شهردار گرگان اظهار امیدواری کرد که با استمرار پیروزی تیم شهرداری گرگان در فصل جاری لیگ برتر، عنوان قهرمانی این تیم در فصل گذشته بار دیگر تکرار شود.

سبطی با اشاره به شهرت گرگان به پایتخت بسکتبال ایران است گفت: این تیم در فصل جاری کادر فنی قوی دارد و با حمایت هواداران و حامیان بیرون زمین، موفقیت های تیم تداوم بیشتری پیدا کند.

مدیر تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم گفت: سال گذشته و در شرایط سخت اقتصادی شهرداری، وعده قهرمانی محقق شد و تیم با قرار گرفتن در اوج بازی‌های خود توانست با صدرنشینی در دور مقدماتی وارد بازی‌های پلی‌آف شود و پس از پیروزی در آن مرحله و مرحله نیمه نهایی، با برتری در مقابل مهرام تهران در بازی فینال به عنوان قهرمانی دست یافت.

سیدکمال محب‌حسینی در خصوص جذب دومین بازیکن خارجی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: مذاکره با این بازیکن به پایان رسیده و به دنبال اخذ مجوزهای وزارت امور خارجه و وزارت ورزش و جوانان هستیم تا بتوانیم از این بازیکن در پست چهار بهره ببریم.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، امسال در ۲ بازی نخست خود در گروه الف رقابت‌های این فصل تیم‌های نظم‌آوران سیرجان و نیروی زمینی تهران به پیروزی رسیده است و در هفته سوم باید به مصاف تیم ذوب‌آهن اصفهان برود.

دور مقدماتی رقابت‌های فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۶ تیم در ۲ گروه هشت تیمی به علت وضعیت کرونا، به صورت متمرکز و به صورت رفت و برگشت از ۲۴ مهر ماه در تهران آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha