۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۰:۳۲
کد خبرنگار: 1371
کد خبر: 84514122
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حادثه رانندگی در اردستان هفت مصدوم برجای گذاشت
عکس تزیینی است

کاشان - ایرنا - مسوول فوریت های پزشکی اردستان گفت: برخورد ۲ خودرو سورای پژو در محور روستای ظفرقند به نیسیان در دهستان برزاوند هفت مصدوم‌ بر جای گذاشت.

به گزارش ایرنا، جواد مطیعی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران‌ افزود: ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه امروز، برخورد ۲ خودرو سواری پژو ۴۰۵ در محور روستای ظفرقند به نیسیان‌ مقابل روستای مار به مرکز اورژانس گزارش شد که نیروهای امدادی با چهار دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی از انتقال مصدومان حادثه با چهار دستگاه آمبولانس ظفرقند، هلال احمر
اورژانس اردستان و اورژانس نیستانک به بیمارستان شهید بهشتی اردستان خبر داد و خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه شامل ۲ زن، چهار مرد و یک کودک چهار ساله هستند.

مسوول فوریت‌های پزشکی اردستان از رانندگان‌ خواست که در مسیر با سرعت مطمئن حرکت کنند و عجله نداشته باشند تا حادثه‌ای برای خود و سرنشینان به وجود نیاورند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۷۰ درصد اتفاق‌های جاده‌ای حوزه اردستان مربوط به واژگونی خودرو است اظهار داشت: این حادثه به علت شاخ به شاخ شدن ۲ خودرو در جاده ۲ طرفه صورت گرفته که علت بروز حادثه از سوی کارشناسان پلیس‌راه در دست بررسی است.

مطیعی اضافه کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی اردستان با بهره‌گیری از ۶ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی، یک اتاق فرمان و ۳۷ نفر نیرو به طور شبانه‌روزی و رایگان در حال ارایه خدمات به شهروندان است.

شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر ۴۳ هزار نفر در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha