۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۲۵
کد خبر: 84517508
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عاملان سرقت مسلحانه در جنوب تهران دستگیر شدند

۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۲۵
کد خبر: 84517508
عاملان سرقت مسلحانه در جنوب تهران دستگیر شدند

تهران-ایرنا-رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: سارقان حرفه‌ای در جنوب پایتخت که به صورت مسلحانه موتورسیکلت سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار داشت: در پی یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹۰ مجیدیه قرار گرفت. 

وی گفت: بنابر حساسیت موضوع ماموران کلانتری ۱۹۰ مجیدیه با رصدهای اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته یک باند پنج نفره سابقه‌دار را در محله یافت‌آباد و تهرانپارس شناسایی کردند. 

موقوفه‌ای افزود: ماموران کلانتری پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های قضائی به ۲ محل مذکور اعزام شدند و در چند عملیات جداگانه اعضای این باند را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۹۰ مجیدیه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ سلاح گرم همراه با فشنگ جنگی شامل وینچستر و کلت کمری کشف کردند. 

وی اظهارداشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌ها، باتوجه به ارائه شواهد و مستندات موجود مبنی بر سرقت مسلحانه موتورسیکلت در جنوب تهران اعتراف کردند. 

موقوفه‌ای گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha