۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84520932
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کنگره ملی شهدای زنجان الگویی برای سلوک فردی و اجتماعی زمینیان است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: کنگره شهدا الگویی برای سلوک فردی، اجتماعی و حکمرانی خاکیان و زمینیان است و مسیر درست را برای ما مشخص می‌کند.

محسن افشارچی روز پنجشنبه در اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان افزود: این کنگره نماد قدردانی از خانواده های شهدایی است که ایثار کردند، هرچند حق مطلب ادا نمی‌شود اما خانواده ها از فرزندان خود گذشتند تا جامعه و انقلاب اسلامی حرکت خاصی را تجربه کند.

وی با اشاره به اینکه پیش فرض روز قیامت، ظلمت است و انسانها نور را از این دنیا با خود می برند، تاکید کرد: یکی از ابزارهایی که انسان ها می توانند با بهره گیری از آن، نور را با خود به قیامت ببرند شهدا هستند.

افشارچی بابیان اینکه شهدا و خانواده های آنان با خدا معامله کردند، اظهار داشت:  والدین شهدا اگر نتوانستند در این دنیا از گرمای وجودی فرزندان خود بهره مند شوند به یقین در آخرت از نور فرزندان شهید خود متنعم خواهند شد و دیگر رهروان راه شهدا نیز از این نعمت بی بهره نخواهند ماند.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه هم اکنون نسیم شهادت در استان زنجان وزیدن گرفته است، تصریح کرد: چشم انداز این مسیر نور و جنت است که خداوند در قرآن وعده آن را داده است و برای رسیدن به آن قله باید شهید گونه زیست و با توسل به فرهنگ شهادت و استقامت، خوف و حزن را از خود دور کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha