تاکید استاندار خراسان رضوی بر لزوم تدوین برنامه عملیاتی مصرف آب

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی بر فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب و استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری تاکید کرد و گفت: یک برنامه یک ساله عملیاتی در حوزه تامین و مصرف آب باید تدوین شود.

به گزارش استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در جلسه‌ای که به منظور بررسی آخرین وضعیت آب استان در دفتر استاندار برگزار شد افزود: دستگاه‌های متولی آب در هر ۲ بخش تامین و مصرف باید برنامه داشته باشند.

وی با بیان این که مهم ترین اقدامات در حوزه مصرف باید انجام بشود ادامه داد: فرهنگ سازی صرفه جویی و استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری باید در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به شرایط آبی استان، گفت: باید به این سمت برویم که در برنامه‌های ارائه شده به منظور مدیریت آب مشهد، دستگاه‌ها بیش از پیش فعال شوند.

نظری افزود: در همین خصوص باید در قالب یک کارگروه، برنامه‌ها جنبه عملیاتی به خود بگیرد و برای برنامه‌ها و اقدامات، زمان بندی اتخاذ شود.
وی اضافه کرد: لازم است در یک سال آینده اقدامات اورژانسی برای مدیریت مصرف و تامین آب انجام بشود و از همین حالا برای شرایط بحرانی تر تدارک لازم دیده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha