ششمین شکست شهروند ساری در سایه فرصت‌سوزی

۶ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۲۳
کد خبر: 84521539
ششمین شکست شهروند ساری در سایه فرصت‌سوزی

ساری – ایرنا – تیم فوتسال شهروند ساری هفتمین دیدارش در لیگ برتر را نیز با پذیرش شکست خانگی مقابل فرش‌آرا به پایان رساند و قعرنشین این رقابت‌ها باقی ماند تا بیشتر از قبل در وضعیت بحرانی قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز پنجشنبه با برگزاری پنج مسابقه آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتسال شهروند ساری در سالن سید رسول حسینی ساری میزبان یکی از دو تیم مشهدی لیگ برتر یعنی فرش‌آرا بود و در نهایت با نتیجه ۴ – ۳ این مسابقه را به مهمان خود واگذار کرد.

شهروند که تا پیش از این مسابقه فقط یک امتیاز کسب کرده بود برای خروج از بحران فقط به سه امتیاز مسابقه نیاز داشت. بازیکنان این تیم با وجود ارائه یک بازی متفاوت و تهاجمی نسبت به بازی‌های قبلی و ایجاد موقعیت‌های پرتعداد و فشار زیاد روی تیم مهمان، به دلیل کم‌دقتی ، فرصت‌های به دست آمده را یکی یکی از دست دادند و در روزی که می‌توانستند برنده مسابقه باشند، ششمین شکست خود را در هفت هفته ثبت کردند.

شهروند ساری در این مسابقه خانگی با ترکیب اولیه امیرحسین بانگی، سعید بلباسی، علی اکرمی، بهنام فعال و بلال اسماعیلی وارد زمین شد و از ابتدای مسابقه نیز توانست با در اختیار گرفتن بازی فشار بیشتری بر فرش‌آرا وارد کند و به دروازه نزدیک شود. بازی تهاجمی شهروندی‌ها سبب شد که در دقیقه ۳ مسابقه توسط بلال اسماعیلی به گل برسند و از مهمان خود پیش بیفتند. اما بازیکنان فرش‌آرا بلافاصله پس از دریافت گل در صدد جبران برآمدند و فقط یک دقیقه بعد موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند.

روند تهاجمی فرش‌آرا پس از گل تساوی نیز ادامه یافت و در دقیقه پنج مسابقه برای دومین بار دروازه شهروند را باز کردند و در دو دقیقه نتیجه را به سود خود برگرداندند. پس از گل دوم فرش‌آرا، بازیکنان شهروندان بار دیگر تلاش کردند تا مدیریت بازی را در اختیار بگیرند و موقعیت‌های متعددی روی دروازه فرش‌آرا ایجاد کردند که هیچ کدام به گل ختم نشد. اما فرش‌آرا در میان حمله‌های شهروند توانست یک موقعیت ایجاد کند و در دقیقه ۱۴ بر خلاف روند بازی، گل سوم را نیز وارد دروازه شهروند کرد.

بازیکنان شهروند در ۶ دقیقه پایانی نیمه نخست نیز چندین موقعیت گل به دست آوردند و تا یک قدمی گلزنی پیش رفتند، اما نتوانستند دروازه مهمان مشهدی خود را باز کنند و در نهایت نیمه نخست با نتیجه ۳ – ۱ به سود فرش‌آرا پایان یافت.

استمرار گل‌نزنی‌ها

تیم میزبان نیمه دوم را نیز تهاجمی آغاز کرد و توانست در سه دقیقه ابتدایی به دو موقعیت مسلم گلزنی دست یابد که هر دو موقعیت با کم‌دقتی بازیکنان شهروند از دست رفت. شهروند در نیمه دوم توپ و میدان را از ابتدا در اختیار گرفت و در نهایت فشار روی فرش‌آرا سبب شد که دقیقه ۲۶ حامد عبداللهی در یکی از صحنه‌ها ناچار به انجام خطایی خطرناک شود و با دریافت کارت قرمز اخراج شود. این اخراج برای شهروند شرایط بهتری ایجاد کرد و سبب شد که دقیقه ۲۷ بازی بلال اسماعیلی یک بار دیگر گلزنی کند و اختلاف را به یک گل برساند.

شهروندی‌ها پس از گل دوم فشار روی دروازه فرش‌آرا را بیشتر کردند و در فاصله دو دقیقه پس از گل دوم سه موقعیت مناسب گلزنی به دست آوردند که هر سه موقعیت را از دست دادند. فشار شهروند روی دروزاه مهمان باعث شد که تعداد خطای فرش‌آرا در دقیقه ۳۲ به پنج خطا و پایان محدودیت خطای تیمی برسد و دقیقه ۳۳ نیز با انجام خطای ششم بهترین موقعیت گلزنی شهروند با اعلام یک ضربه پنالتی به دست آمد. اما این ضربه پنالتی نیز به گل تبدیل نشد تا فرصت‌سوزی‌های شهروند همچنان ادامه داشته باشد.

بازیکنان فرش‌آرا که در میان حملات پرتعداد شهروند منتظر موقعیت برای ضد حمله بودند دقیقه ۳۴ توانستند خطری جدی روی دروازه شهروند ایجاد کنند که واکنش خوب امیرحسین یگانه دروازه‌بان شهروند مانع فرو ریختن دروازه شهروند برای چهارمین بار شد. اما تیم مهمان در دقیقه ۳۶ توانست یک بار دیگر توپ را به تور دروازه شهروند بچسباند و اختلاف خود با شهروند را به دو گل برساند.

شهروند در ادامه انجام بازی تهاجمی خود چند موقیت دیگر نیز توانست روی دروازه فرش‌آرا ایجاد کند که یکی از این موقعیت‌ها در دقیقه ۳۸ توسط علی اکرمی وارد دروازه فرش‌آرا شد و اختلاف بار دیگر به یک گل رسید. بازیکنان شهروند پس از گل سوم باز هم چند فرصت پیاپی گلزنی داشتند و نتوانستند از این فرصت‌ها برای به تساوی کشیدن بازی استفاده کنند و در نهایت سومین شکست خانگی و ششمین شکست فصل شهروند نیز ثبت شد.

باسابقه‌ترین تیم لیگ برتر فوتسال کشور با این شکست همچنان با یک امتیاز و تفاضل گل ۱۷- در قعر جدول لیگ برتر فوتسال کشور باقی ماند تا وضعیتش بحرانی‌تر از گذشته شود.

شهروند ساری باسابقه‌ترین تیم لیگ برتر فوتسال کشور است که فصل قبل تا مرز سقوط از لیگ برتر نیز پیش رفت و در مرحله پلی‌آف توانست یک بار دیگر جواز حضور در لیگ برتر را نگه دارد، در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی با چالش‌های متعددی مواجه است.

شهروندی‌ها در هفته نخست رقابت‌ها به دلیل آماده نبودن تیم در قم و مقابل تیم فردوس این شهر حضور نیافتند که نتیجه آن بازی از سوی کمیته برگزاری مسابقات ۳ - ۰ به سود فردوس قم اعلام شد. این تیم در هفته دوم ۷ – ۱ به دیگر نماینده مازندران یعنی زندی بتن کلاردشت باخت و دیدار هفته سوم را نیز ۴ – ۱ در ساری به سن‌ایچ ساوه واگذار کرد. تنها امتیاز شهروند در هفته چهارم و دیدار خارج از خانه مقابل چیپس کامل مشهد با نتیجه ۲ – ۲ به دست آمد. مسابقه هفته پنجم نیز در ساری با شکست ۳ – ۱ شهروند مقابل سپاهان پایان یافت. در هفته ششم هم شهروند ساری مهمان مقاومت البرز شد و ۳ – ۱ باخت.

تیم زندی بتن کلاردشت دیگر نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال نیز عصر فردا –جمعه ۷ آبان- قرار است از مقاومت البرز تیم پنجم جدول میزبانی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha