۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84521729
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت همدان:توجه به پدافند غیرعامل برای تامین امنیت ضروری است

همدان - ایرنا - امام جمعه موقت همدان گفت: اقدامات موثر در حوزه پدافند غیرعامل برای رصد تهدیدها و پیشگیری از اقدامات آسیب زای دشمن در راستای حفظ و تامین امنیت کشور، ضرورتی راهبردی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام "سید هاشم موسوی" در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان با بیان اینکه ماموریت سازمان پدافند غیرعامل برای حفظ امنیت کشور راهبردی است، افزود:  سازمان پدافند غیرعامل باید بیش از گذشته مفهوم این حوزه مهم را برای افکار عمومی تبیین و نهادینه‌سازی کند.

وی خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل به معنای مجموعه اقدامات دفاعی غیرمسلحانه است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در برابر تهدید و اقدامات خصمانه دشمن و بلایای طبیعی می‌شود.

امام جمعه موقت همدان در ادامه با اشاره به افزایش قیمت‌ برخی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مانند مرغ، تخم مرغ، مصالح ساختمانی و همچنین اجاره بها، خواستار رسیدگی جدی مسوولان به این شرایط برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم شد. 

حجت الاسلام موسوی در ادامه با گرامیداشت ۱۳ آبان سال‌های ۴۳ ،۵۷ و ۵۸، افزود: رژیم ستمشاهی در ۱۳ آبان سال ۴۳ با تبعید امام راحل به ترکیه نتوانست انقلاب را از مسیر و هدف خود منحرف کند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه این واقعه ثابت کرد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، ادامه داد: تبعیت از ولایت فقیه و توجه به کار جهادی موجب پیروزی کشور در تمامی عرصه‌ها می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha