۱۳ بیمار کرونایی جدید در مراکز دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند

سمنان- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: ۱۳ بیمار جدید با تشخیص قطعی ابتلا به کووید- ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تابعه این دانشگاه بستری شدند.

به گزارش ایرنا، نوید دانائی روز یکشنبه به رسانه‌ها  ابراز داشت: ۴۶ هزار ۹۵۰ نفر از ابتدای بروز و شیوع ویروس کرونا تاکنون بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان شناسایی شدند.

وی ادامه داد: شناسایی ۱۳ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید- ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته (از هشتم الی نهم آبان۱۴۰۰) در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان این آمار را به ۱۰ هزار و ۲۶۲ نفر مبتلا افزایش داد.

دانایی از شناسایی ۳۶ هزار و ۶۸۸ بیمار کرونایی به صورت سرپایی در مراکز درمانی استان سمنان خبر داد و بیان کرد که از ابتدای شیوع ویروس کرونا، ۹هزار و ۱۱۰ نفر مبتلا به این ویروس با بهبودی از بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه ترخیص شدند.

۵۱۰ هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در ۶ شهرستان این استان تزریق شده‌است.

در تازه ترین اعلام رنگ بندی کرونا، شاهرود و دامغان به وضعیت قرمز بازگشتند، سمنان و گرمسار در وضعیت نارنجی، میامی در وضعیت آبی و آرادان، سرخه و مهدیشهر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha