وضعیت خودرو با حضور وزیر صمت در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شد

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:این کمیسیون در نشست امروز خود موضوعات مربوط به وضعیت صنعت خودروی کشور را با حضور وزیر صمت بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمدمهدی مفتح» سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگویی در تشریح نشست امروز یکشنبه کمیسیون متبوع خود گفت: در ابتدای جلسه فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونان خود در نشست حضور یافت و گزارشی از اقدامات این وزارتخانه در حوزه های مختلف ارائه کرد و نمایندگان مجلس در ادامه سوالات و دغدغه‌های خود را در خصوص حوزه‌های خودرو، تعیین تکلیف ارز ۴۲۰۰ تومانی، راه‌اندازی کارخانه‌ها مطرح کردند که مقرر شد، در هفته‌های آینده جلسه دیگری برای بررسی حوزه صنعت و معدن و تجارت از نظر بودجه ای برگزار شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: دادستان دیوان محاسبات کل کشور به همراه دیگر معاونان اقتصادی دیوان در ادامه نشست امروز این کمیسیون حضور یافته و در خصوص بودجه پیشنهادی دیوان محاسبات برای سال ۱۴۰۱ مطالب خود را مطرح کردند.

نماینده مردم همدان بیان کرد: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه تمام هزینه‌های پیشنهادی دیوان محاسبات را با دید کاهش هزینه ها مورد بررسی قرار دادند و نسبت به مواردی که به نظر می رسید ارقام رشد داشته است، خواستار توضیحاتی شدند.

مفتح اضافه کرد: میزان استخدام‌ها و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در دیوان محاسبات یکی از مسایلی بود که مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد، این بودجه پیشنهادی بعد از تایید کمیسیون، به دولت برای درج در لایحه بودجه سال آینده مجلس ارسال شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha