۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84525239
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی میلان: به جسارت و توانمان ایمان داریم

۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴
کد خبر: 84525239
سرمربی میلان: به جسارت و توانمان ایمان داریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال آث میلان، گفت: به جسارت و توانمان برای کسب موفقیت در فصل جاری سری‌آ ایمان داریم و همین مسیر را ادامه می‌دهیم.

به گزارش ایرنا؛ «استفانو پیولی» پس از برتری دو بر یک تیمش در دیدار حساس خارج از خانه مقابل آ.اس‌رم و تداوم عملکرد درخشان روسونری در فصل جاری سری‌آ، اظهار داشت: از اینکه با اعتماد به نفس بازی کردیم و به سه امتیاز رسیدیم خوشحال هستم.روش تهاجمی را در دستور کار داشتیم و چند موقعیت خوبی گلزنی ایجاد کردیم.

وی افزود: آ.اس‌رم تیم بسیار خوبی است اما توانستیم شرایط خوبمان را ادامه دهیم و به هدف برسیم. این برتری برای ما اهمیت زیادی داشت. بازیکنان خوبی در میانه میدان داریم که مجبور هستم از آنان چرخشی استفاده کنم تا همگی فرصت حضور در میدان را داشته باشند. حالا باید در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد خوبی داشته باشیم تا شاید صعود کنیم.

پیولی در خصوص اعتراض شدید «خوزه مورینیو» سرمربی آ.اس‌رم به عملکرد داور، گفت: نباید عملکرد داور را ارزیابی کرده و نظر خودمان را تحمیل کنیم، ضمن اینکه من تمرکزم روی تیم خودم است.

سرمربی میلان در خصوص مدعیان فصل جاری لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا، گفت: ناپولی، میلان، اینتر و حتی یوونتوس برای رسیدن به قهرمانی تلاش می کنند. یوونتوس را هیچگاه نباید فراموش کرد. فصل گذشته، زیاد امید نداشتیم اما امسال با اعتماد به نفس کامل می‌جنگیم که به این مساله افتخار می‌کنم.

تیم فوتبال میلان هم اکنون با ۳۱ امتیار در رتبه دوم جدول سری‌آ قرار دارد. ناپولی با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین است و اینتر هم با ۲۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha