۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 1448
کد خبر: 84525491
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تزریق واکسیناسیون کرونا در سیمرغ به ۹۹ درصد رسید

۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۰۰
کد خبر: 84525491
تزریق واکسیناسیون کرونا در سیمرغ به ۹۹ درصد رسید

ساری – ایرنا – رئیس شبکه بهداشت و درمان سیمرغ گفت که از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون کرونا تاکنون ۹۹ درصد از جمعیت هدف این شهرستان دستکم یک نوبت واکسن را دریافت کرده‌اند.

دکتر محمد رضا احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: همچنین بیش از ۶۵ درصد از جمعیت هدف این شهرستان تاکنون دو نوبت علیه کرونا واکسینه شدند.

وی علت موفقیت در واکسیناسیون و استقبال شهروندان سیمرغی را نتیجه تلاش دو ماهه مستمر برای اقناع سازی دانست و گفت: خوشبختانه روند واکسیناسیون در مراکز تجمیعی و روستایی بخوبی ادامه دارد و  میانگین روزانه بیش از ۱۶۰ دز واکسن تزریق می شود.

رئیس شبکه بهداشت سیمرغ همچنین میزان تزریق واکسن کرونا در میان جمعیت دانش آموزی هدف شهرستان را هم بیش از ۹۷ درصد اعلام کرد.

دکتر احمدی از افرادی که واکسن کرونا تزریق کرده اند خواست تا همچنان با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله شرکت نکردن در دورهمی ها و مراسم تجمعی مانند عروسی و عزا در ریشه کنی ویروس کرونا مشارکت فعال داشته باشند.

وی با ابراز خوشنودی از این که میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در سیمرغ نسبت به شهرهای همجوار بیشتر است، افزود: با همدلی و همکاری نهادها، ادارات و اعتماد سازی عمومی و همراهی مردم همچنان می توانیم از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم.

رئیس شبکه بهداشت سیمرغ با اشاره به وضعیت آبی کرونایی شهرستان ، گفت: از شهروندانی که به شهرهای همجوار سفر می کنند و یا تردد دارند درخواست می شود تا برای خارج نشدن از وضعیت آبی کرونا در این شهرستان، ضمن حفظ رعایت پروتکل های بهداشتی، حتما نسبت به زدن ماسک اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha