۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۲۸
کد خبر: 84525556
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انهدام و دستگیری ۱۹ عضو باند شرکت هرمی در ساری 

۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۲۸
کد خبر: 84525556
انهدام و دستگیری ۱۹ عضو باند شرکت هرمی در ساری 

ساری- ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از انهدام یک باند کلاهبرداری در استان و دستگیری ۱۹ عضو آن خبر داد که در قالب شرکت هرمی در مرکز استان فعالیت داشتند.

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران ، سرهنگ علی قیصری گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با شرکت های هرمی و شرکت های بازاریابی شبکه ای غیر مجاز در سطح استان، با اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده فعالیت یک شرکت هرمی برای پلیس محرز شد و موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده و کنترل نامحسوس و تحقیقات در زمینه فعالیت های شرکت مذکور، محل فعالیت اعضای این باند در یک ساختمان مسکونی در شهر ساری شناسایی شد.
وی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و ۱۷ نفر از اعضای این شرکت هرمی را به همراه ۲ سرشاخه اصلی شرکت دستگیر کردند، افزود : افراد دستگیر شده در حال آموزش و فعالیت بودند که همگی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

سرهنگ قیصری همچنین از توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ که در کارهای شرکت مورد استفاده قرار می گرفت خبر داد و گفت : در تحقیقات پلیسی و بازجویی فنی مشخص شد ۲ نفر از افراد دستگیر شده دارای سابقه در اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری بودند و پرونده کلاهبرداریشان که با کمک لیدر و سرشاخه اصلی از تهران هدایت می شد ، در دست رسیدگی قرار داشت.
وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: به رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha