۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۱۲
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84526700
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رشد و سعادت بشر با یادگیری محتوای قرآن ممکن است

سنندج - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به حقانیت قرآن که بر قلب پیامبر بزرگ اسلام (ص) نازل شده است، گفت: برای رشد و مسیر سعادت باید محتوای قرآن را یاد بگیریم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد حاتمیان عصر سه شنبه در مراسم تجلیل از برترین های حفظ موضوعی قرآن کریم شهرستان سقز اظهار داشت: قرآن بعنوان وحی الهی و سخن خداوند مسیر سعادت و رشد انسان است و هیچ مسلمانی در سراسر جهان در حقانیت قرآن اختلاف نظر ندارد.

وی با بیان اینکه اکثریت مردم جهان خدا باور هستند، افزود: آن برنامه که رشد و رستگاری انسان را تامین و تضمین می کند دین مبین اسلام و قرآن است که باید همه ما در راستای ترویج قرآن و معنویات آن تلاش و کوشش کنیم.

حجت الاسلام حاتمیان اضافه کرد: اگر بخواهیم از قرآن بهره ببریم و در سختی ها و مشکلات، در راه رستگاری و سعادت، تلخی و شیرینی ها و در تمام مراحل زندگی مسیر تعالی داشته باشیم باید محتوای قرآن را فرا بگیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ضمن تقدیر از مربیان و ماموستایان برای ترویج و یادگیری قرآن به دانش آموزان، یادآور شد: مربیان و کسانی که قرآن را به دانش آموزان یاد می دهند کار بزرگی می کنند و باید همه ما همانند این عزیزان در ترویج و آموزش قرآن تلاش کنیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز نیز در این مراسم با اشاره به اینکه این طرح در رشته حفظ قرآن کریم است، اظهار داشت: طرح شناسایی شده با همکاری قرارگاه خاتم الاوصیاء در بین قرآن آموزان کودک و نوجوان خانه قرآن ها و کانون های فرهنگی تبلیغی سقز اجرا شد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی اضافه کرد: با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی یک موسسه و ۳۰ خانه قرآنی شهری و روستایی در شهرستان سقز فعالیت می کنند.

در پایان این مراسم از ۵۲ نفر از قرآن آموزان و ۹ مربی  تجلیل شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha