۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۱۰
کد خبرنگار: 1434
کد خبر: 84528228
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه خورموج: همه باید دولت را کمک کنند

۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۱۰
کد خبر: 84528228
امام جمعه خورموج: همه باید دولت را کمک کنند

بوشهر-ایرنا- امام جمعه خورموج و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتی گفت: با همه فراز و نشیب‌ها، چند ماهی است که دولت کریمه ولایی و انقلابی حضرت آیت الله رئیسی فعالیت خود را برای پیگیری مشکلات مردم و حل آنها آغاز کرده که برای انجام رسالت و ماموریت و تحقق آنها باید به این دولت کمک کنیم.

حجت السلام علی زاهددوست روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی بخش کاکی بیان کرد: در دولت  حضرت آیت الله رئیسی توقع و انتظار می‌رود از جوان‌ها و نوجوان‌ها بیشتر استفاده شود زیرا در این راستا ظرفیت بسیار بالایی در سراسر ایران اسلامی وجود دارد.

وی  اظهار امیدواری کرد بتوانیم سرباز شایسته‌ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم و در جهت خدمت‌رسانی به مردم حرکت کنیم.

امام جمعه خورموج یادآورشد:وحدت و انسجام مهم‌ترین رمز پیشرفت و تعالی در شهرستان است.

زاهدوست گفت: شهرستان دشتی و کاکی منطقه فرهنگ‌خیز استان و جنوب کشور بوده و باید از این مولفه استفاده بهینه کرد.

وی با بیان اینکه امروز فعالیت امام جمعه منحصر به تریبون نماز جمعه نیست، افزود: امام جمعه باید با همکاری و استفاده از ظرفیت‌های موجود فراتر از فعالیت فرهنگی و تبلیغی گام بردارد تا بتواند دوشادوش مردم حرکت کند و در عرصه رسیدگی به مشکلات مردم در کنار مسئولین شهرستان مثمرثمر باشد.

زاهددوست با اشاره به اینکه دشتی همواره یک شهرستان عالم‌خیز و عالم‌پرور بوده و هست، بیان کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل قدم‌های موثری را در ادامه مسیر پیشرفت و تعالی شهرستان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمران و آبادانی برداریم. 

وی اظهار کرد: براساس یک کار کارشناسی شده یک قرارگاه فرهنگی و اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی و مشتمل بر ۱۰ کارگروه تشکیل خواهیم داد تا در راستای توسعه گام‌های موثرتری برداشته شود و این مستلزم همراهی همه مردم شهرستان است تا شاهد تحولات عظیم باشیم.

زاهددوست ادامه داد: با وجود سادات ارزشمند کاکی که منشا اقدامات موثر برای حل مسائل و مشکلات مردم بوده و هستند می‌توانیم با تلاش و وحدت اختلاف نظرها را در سطح شهرستان به حداقل برسانیم و نشاط را در این منطقه احیا کنیم.

وی تصریح کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی یادآور شهادت نوجوان محمدحسین فهمیده است که با ایثار و شهامت خود درس ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری به همه ما دادند .

امام جمعه خورموج گفت: پیروزی و موفقیت در دوران دفاع مقدس را مدیون نوجوان‌ها و جوان‌هایی هستیم که با حضور در صحنه و پیروی از فرمایشات امام راحل (ره) انقلاب را به ثمر رساندند و قدرت ایران و ایرانی را به جهانیان اثبات کردند.

زاهددوست با بیان اینکه کاکی دارای ۶۸ شهید سرافراز است، افزود: در زمان جنگ تحمیلی اکثر فرماندهان جوان‌ها بودند که با رشادت و فداکاری در خط مقدم حاضر می‌شدند لذا باید با اعتماد به فکر تقویت جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف باشیم.

بندر دیر

امام جمعه دیر:جرم ملت ایران تسلیم آمریکا نشدن است

بوشهر - ایرنا - امام جمعه بندر دیر گفت: آمریکا قبل و بعد از انقلاب دخالت های زیادی در ایران کرده و جرم ملت ایران در این شرایط این است که تسلیم آمریکا نمی شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی دیر افزود: نسل امروز آینده ساز فردا هستند و همه در قبال این نسل مسئولیت داریم.

وی گفت: امام رحمه الله علیه برای عزت و سربلندی کشور زحمات زیادی کشید و باید قدردان امام راحل باشیم.

امام جمعه خوموج: همه باید دولت را کمک کنند

امام جمعه دیر با اشاره به ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی بیان داشت: فرهنگ در راس همه مسائل است که باید کارهای باارزش در جامعه تبدیل به فرهنگ عمومی شود.

فرمانداردیر گفت: شناسنامه دار کردن تورهای گردشگری در قالب سیاحتی و مذهبی الزامی و مجوز لازم برای انجام کار داشته باشند.

کریم علی حسنی افزود: برای تبیین فرهنگ عمومی از روش های تشویقی تاثیرگذار استفاده شود.

وی گفت: نگاه به شور و نشاط اجتماعی خانواده ها بویژه نوجوانان و جوانان داشته باشیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر گفت: برگزاری برخی از مراسمها در شهر و روستا بدون هماهنگی و نظارت با نهادهای فرهنگی و انتظامی صورت گرفته که باید برای اجرای این کار مجوز لازم داشته باشند.

غلامرضا ناطقی پور افزود: میراث فرهنگی باید برنامه سالانه داشته باشد تا جوانان از آن استفاده کنند زیرا غذای جوانان و نوجوانان غذای روحی و معنوی با ارزش است.

وی در رابطه با ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی گفت: فرهنگ عمومی محور امور دیگر است و بررسی معضلات و راه حل برای رفع این معضلات و تلاش برای حذف سنت های غلط و گرایش مردم به ارزش های دینی از رسالت های فرهنگ عمومی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha