به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابطعمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارعپور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با مدیران پیامرسانهای داخلی افزود: پیامرسانها با تمام فراز و نشیبهای سالهای گذشته خود را به نقطه مطلوبی رسانده و تواناییهای خود را باور کردهاند.
وی با بیان اینکه در مسیر رشد پیامرسانها چالشهای جدی وجود داشته که یکی از مهمترین آن چالش «خود ناباوری» است، ادامه داد: تا وقتیکه ویروس «خود ناباوری» وجود داشته باشد در هیچ حوزه و زمینهای امکان پیشرفت و موفقیت وجود ندارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: برای رسیدن به نقطه مطلوب در پیامرسانهای داخلی نخست باید کیفیت سرویس های داخلی ارتقا یابد و قابلیت رقابت با پیامرسانهای خارجی را داشته باشد.
زارع پور افزود: پیام رسان های داخلی باید از مزیت های بومی استفاده کرده و سبد خدمات خود را محدود به پیام رسانی نکنند. تردید نکنید که اگر خدمات با کیفیتی ارایه شود، مردم هم از پیامرسانهای داخلی استقبال میکنند.
وی با تأکید بر اینکه باید برای بازسازی اعتماد عمومی به پیامرسانهای داخلی تلاش کرد، گفت: در سالهای گذشته برخی ضعفها و نواقص، باعث ایجاد ذهنیت نادرست نسبت به پیامرسانهای داخلی شد که حتی با رفع نواقص و ضعفهای گذشته و رسیدن به استانداردهای مطلوب هنوز هم ذهنیت گذشته اصلاح نشده است و اصلاح این ذهنیت تنها با اطلاعرسانی و تبلیغات مناسب در عین ارایه خدمات مطلوب به مردم میسر میشود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رضایت پیامرسانها از حمایتهای این وزارتخانه در طول سالهای فعالیت آنها، خاطرنشان کرد: خود را آماده کرده بودیم تا شنوای گلایههای مدیران پیامرسانها باشیم اما با اظهار رضایت مدیران این بخش از حمایتهای وزارت ارتباطات در سالهای گذشته خشنود شدیم و امیدواریم این حمایت و همراهی با همکاری سایر دستگاههای مسئول بیش از پیش ادامه یابد و چالشهای پیش روی پیامرسانها به حداقل برسد.
پیش از سخنان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران پیامرسانهای داخلی گزارشی از اقدامات، برنامهها و چالشهای پیش روی خود ارایه و از حمایتهای وزارت ارتباطات در طول سالهای گذشته قدردانی کردند.
نظر شما