دانش‌آموزان اصلی‌ترین عنصر مبارزه با استکبار هستند

سبزوار- ایرنا- فرمانده سپاه شهرستان خوشاب خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان از اصلی‌ترین عناصر مبارزه با استکبار جهانی هستند و نسل نوجوان امروزی باصلابت‌تر از گذشته ادامه‌دهنده مسیر مقاومت و مبارزه است.

سرهنگ مصطفی ذوالفقاری روز پنجشنبه با گرامیداشت ۱۳ آبان در جمع دانش آموزان این شهرستان افزود: در ۱۳ آبان چشم فتنه از حدقه درآمد و امروز هم جمهوری اسلامی به پشتوانه حضور دانش آموزان و جوانان در مقابله با استکبار در اوج اقتدار ایستاده است.

وی تصریح کرد: در روزهای ۱۳ آبان سال ۴۳ و سالهای ۵۷ و ۵۸  سه رخداد مهم تبعید حضرت امام خمینی (ره)، اقدام وحشیانه عوامل طاغوت و شهادت دانش آموزان و دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی رخ داده است که همه این وقایع نماد مبارزه با استکبار تلقی می شود.

فرمانده سپاه شهرستان خوشاب گفت: تقابل روزهای گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آمریکایی ها در خلیج فارس و نیز موشکباران عین الاسد و سرنگون کردن پهپاد آمریکایی، بیانگر شکست استکبار در منطقه است.

سرهنگ ذوالفقاری افزود: امروز جهانی شده و گسترش جبهه مقاومت برگرفته از تفکر دانش آموزان و دانشجویان سالهای ۵۷ و ۵۸ در حال شکل گیری است.

وی تصریح کرد:  امروز دشمنان به سرکردگی آمریکا تلاش دارند با بزک کردن چهره استکبار، در محاسبات مسوولان و افکار نسل جوان انحراف ایجاد کنند که در این باره جهاد تبیینی در معرفی استکبار و روشنگری جنایات آنها باید شکل گیرد.

سرهنگ ذوالفقاری با اشاره به توطئه های مدام آمریکا و خوی استکباری آنها علیه انقلاب اسلامی، گفت: استکبارستیزی یک مسئله اعتقادی است و باید به شعار "مرگ بر آمریکا" اعتقادی نگاه کرد و با روشنگری، اعتقاد در مبارزه با استکبار را تقویت کرد.

فرمانده سپاه شهرستان خوشاب افزود: از آغار حرکت امام (ره) در مقابله با طاغوت، مبارزه با استکبار نیز شکل گرفت و این حرکت با پشتوانه مردم و حضور نوجونان، جوانان و رزمندگان با پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر نشست.

سلطان آباد مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha