۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 1121
کد خبر: 84529650
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمریکا منتظر شکست دزدی تحریم باشد

تهران- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی در واکنش به اقدام به موقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در ناکام کردن آمریکا برای سرقت نفتکش ایران گفت: دزدی دریایی آمریکا شکست خورد و حالا باید منتظر شکست دزدی تحریم باشد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «رستم قاسمی»، وزیر راه و شهرسازی به دنبال اقدام به موقع و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ناکام کردن آمریکا برای سرقت نفت ایران، در پیامی اعلام کرد:‏ نیروی دریایی سپاه پاسداران به ‎اقتدار دریا معنای دوباره بخشید و بار دیگر فرماندهان تروریست سنتکام خاطره تلخ برادر شهیدم «نادر مهدوی» برایشان زنده شد.

وی افزود: دزدی دریایی ‎آمریکا شکست خورد و حالا باید منتظر شکست دزدی تحریم‌شان باشند. دست یکایک دلاورمردان این عملیات غرورآفرین را می‌بوسم.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: اقدام به موقع و و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات نیروی دریایی ارتش تروریست آمریکا برای سرقت نفت جمهوری‌اسلامی ایران را در دریای عمان ناکام گذاشت.

آمریکایی‌ها در این اقدام یک نفتکش حامل نفت ایران را در آب‌های دریای عمان سرقت و با انتقال محموله نفت به یک نفتکش دیگر آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کردند.

اما، رزمندگان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتکش حامل نفت سرقت شده آن را تصرف و به آب‌های سرزمینی ایران  بازگرداندند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha