مسئولان وظیفه خدمتگزاری به مردم را فراموش نکنند

آستارا - ایرنا - امام جمعه موقت آستارا گفت: مسئولان و مدیران به واسطه آرا و اراده مردم، صاحب منصب می‌شوند و باید ملت را بعد از قبول مسئولیت‌ها فراموش نکنند و به ولی‌نعمتان خود بیشتر توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ناصر صالحی در خطبه های نماز جمعه در مصلای آستارا اظهار داشت: ما مردم از آمریکا و اسرائیل و هر کشور متخاصم دیگری نمی ترسیم، بلکه از مسئولین متکبر و نان به نرخ روز خور می ترسیم که وقت نیاز به مردم، به سراغ ملت می روند اما هنگامی که پشت میز می نشینند، مردم را فراموش می کنند.

وی ادامه داد: کسی که با آراء مردم، مسئولیت گرفته است نباید منافع خود را بر مردم ترجیح دهد و باید آگاه باشد که مردم رای داده اند تا در رفاه باشند و مسئولان محلی، استانی و کشوری به درد آنها رسیدگی کنند.

امام جمعه آستارا در بخش دیگر سخنانش به ادعای آمریکا در خصوص رعایت حقوق بشر اشاره و تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در هر جای جهان لشگرکشی می کند و حقوق بشر نزد آنها شعاری برای رسیدن به منافع است.

صالحی ادامه داد: آمریکا و استکبار جهانی که مدعی حقوق بشر هستند، از آن به عنوان ابزاری برای نیل به مطامع و مصالح خود استفاده می کنند و برای رسیدن به این هدف از هیچ اقدامی فروگذار نیستند.

امام جمعه موقت آستارا به قدرت بازدارندگی نیروی دریایی سپاه در حفاظت از کشتی نفتی ایرانی اشاره کرد و گفت: قدرت دشمن، پوشالی و به واسطه زورگویی و استفاده از ابزار رسانه است و در ۱۲ آبان ماه می خواستند غائله ایجاد کنند اما با مشاهده چند قایق سپاه، عقب نشینی کردند و این نشانه اقتدار سپاه و جمهوری اسلامی ایران است.

او افزود: آمریکا طی سال های گذشته با عبارت "همه گزینه ها برای ایران روی میز است" صحبت می کرد اما امروز دیگر آن یاوه سرایی ها را تکرار نمی کند و این نشانه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، مرز جمهوری آذربایجان و همسایگی استان اردبیل واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha