۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۴۱
کد خبرنگار: 5194
کد خبر: 84530579
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری تهران: شهروندان برای پاک ماندن جوی ها همکاری کنند

تهران-ایرنا-مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، از شهروندان خواست با توجه به حجم بارندگی ها و تداوم آن، در پاکی جوی ها و انهار همکاری کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، اعظم ابراهیمی با بیان اینکه ظرف شب گذشته و روزهای اخیر حجم زیادی از پسماند از جوی ها و انهار سطح شهر خارج شده است، گفت:  زباله‌ها موجب ایجاد برخی آبگرفتگی ها در معابر تهران شده است.

وی به آماده باش نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: درپی بارش های روز گذشته و امروز حجم بسیار زیادی از پسماند از انهار و جوی ها جمع آوری شده که بعضا همین پسماندها موجب آبگرفتی در برخی نقاط شهر شده است.

ابراهیمی ادامه داد: هرچند پاکسازی انهار و جوی ها به صورت مستمر انجام می شود اما عدم رعایت برخی از شهروندان و با توجه به حجم و شدت بارش های اخیر در برخی نقاط دچار مشکل شدیم و نیاز است با توجه به حجم بارش ها شهروندان نیز در پاک ماندن جوی ها و انهار همکاری کنند.

وی به اقدامات شهرداری تهران درپی بارش های روز گذشته و امروز پایتخت اشاره کرد و افزود: عوامل نیروهای خدماتی مناطق ۲۲ گانه پایتخت برای جلوگیری از گرفتگی معابر در آماده باش کامل هستند.  

به گفته مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، اقدامات پیشگیرانه در طول سال به صورت مستمر ادامه دارد اما باتوجه به هشدار هواشناسی، تمامی عوامل مناطق ۲۲ گانه از آمادگی کامل برخوردار هستند.
ابراهیمی با اشاره به برطرف شدن گرفتگی مسیل‌ها و کانال‌ها نیز گفت: تمام نقاط آبگیر و خیابان‌های شیب داری که باعث تجمع آب می‌شود، پس از بارش باران شناسایی خواهند شد و سپس توسط معاونت فنی و عمران ترمیم می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha