پرونده‌های خسارت دیدگان از سیل مهاباد در اسرع وقت تهیه می‌شود

مهاباد- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تماس تلفنی رییس جمهوری و پیگیری های وزیر کشور اظهار داشت: پرونده خسارت دیدگان سیل مهاباد در اسرع وقت جمع بندی و برای اخذ خسارت به مرکز ارسال خواهد شد.

محمدصادق معتمدیان روز جمعه پس از بازدید از وضعیت سیل زدگان در مهاباد افزود: با پیگیری های انجام شده و تلاش نیروهای امدادی و خدمات رسان در ساعات اولیه بعد از سیل، لایروبی و پاکسازی خیابان ها انجام شده و در حال حاضر نیز رفع آبگرفتگی ازمنازل مسکونی شهروندان مهابادی در مناطق سیل زده در حال انجام است که امیدواریم تا پایان امشب این عملیات به اتمام برسد .

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این سیل خسارت جانی نداشته است، اضافه کرد: باید تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز سیل های مشابه در شهرستان مهاباد اندیشیده شود.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: معاون امور عمرانی استاندار و شهرداری مهاباد باید مطالعات لازم در این زمینه و تدابیر لازم برای جلوگیری ازوقوع سیل های مشابه را انجام دهد.

معتمدیان در جریان این بازدید به همراه فرماندار، امام جمعه و دیگر مسوولان شهرستان مهاباد از مناطق مسکونی که در جریان سیل روز چهارشنبه دچار خسارت شده بودن بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و روند کمک رسانی به مردم قرار گرفت.

وی همچنین از جاده "کهریزه" که محل ورود سیل به منطقه مکریان بود نیز بازدید و در گفت و گو با مدیران کل دستگاه های اجرایی دستورات لازم را برای ساماندهی این منطقه و احداث سیل بند و دیگر اقدامات عمرانی برای آنکه از وقوع حوادث مشابه جلوگیری شود صادر کرد.

در پی وقوع سیلاب در شهرستان مهاباد رییس جمهوری در گفت و گوهای تلفنی جداگانه با استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد، ضمن دریافت گزارش آخرین وضع مناطق سیل‌زده در مهاباد و میزان خسارات وارده و شرایط مردم، دستورهای لازم را صادر کرد.

آیت الله رییسی همچنین در همین زمینه دستورهایی خطاب به وزیر کشور و معاون اجرایی رئیس جمهور صادر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha