۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۱۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84530935
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۱ خدمت پزشکی رایگان در روستاهای دیواندره ارائه شد

سنندج - ایرنا - معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۳۰۱ مورد خدمات پزشکی و دندانپزشکی در قالب طرح اردوی جهادی در روستاهای کوس عنبر، تازه آباد دوله‌رش و علی‌آباد دیواندره ارائه شد.

دکتر محمدباقر خادم عرفان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این اردو یک تیم ۱۶ نفره شامل پزشک، دندانپزشک، پرستار، ماما، بهورز، داوطلبین هلال احمر و مددکاران موسسه آبشار عاطفه ها خدمات مختلف پزشکی و دندانپزشکی، مشاوره، مامایی وآموزشی را به افراد محروم این مناطق ارائه دادند.

وی با اشاره به همکاری جمعیت هلال احمر و موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در این طرح افزود: در این اردوی جهادی ۹۱میلیون ریال ویزیت  و خدمات دارویی رایگان به مراجعه کنندگان این چهار روستا  ارائه شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی افزود: در این اردوی جهادی  یک روزه علاوه بر خدمات ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی، خدمات دندانپزشکی (از قبیل ترمیم، عصب کشی، آمالگام، جرم گیری و کشیدن دندان) انجام شد.همچنین یک تیم  واکسیناسیون علیه ویروس کرونا  نیز حضور داشتند.

دکتر خادم عرفان اضافه کرد: ۵۵ میلیون ریال ماسک،کفش و نوشت افزار نیز در اختیار نیازمندان این مناطق قرار گرفت.

وی یادآور شد: همچنین ۱۵۲ ویزیت پزشکی،ارائه خدمات دندانپزشکی به ۵۰ نفر و ۴۴ مادر باردار نیز خدمات مامایی دریافت کردند و کلینیک سیار دندانپزشکی دانشگاه به بهره برداری رسید.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰هزار نفری در ۹۰ کیلومتری شمال شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha