۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۸:۰۶
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84533056
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا فعالیت های ورزشی خراسان شمالی را دوباره به تعطیلی کشاند

بجنورد- ایرنا- مسوول بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی خراسان شمالی گفت: با قرار گرفتن استان در وضعیت پرخطر کرونایی، دوباره فعالیت تمامی رشته‌های ورزشی این خطه تعطیل شد.

هادی جودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعطیلی شامل تمامی باشگاه های ورزشی دولتی، خصوصی و استخرها، سالن‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی است.

وی با بیان اینکه تعطیلی ها تا زمان رسیدن استان به شرایط عادی کرونایی، برقرار است، گفت: امیدوار هستیم تمامی مدیران اماکن و باشگاههای ورزشی از این مصوبه تبعیت کرده و در حفظ سلامتی شهروندان نهایت همکاری را داشته باشند.

جودی با بیان اینکه برگزاری هرگونه تجمع و رقابت های ورزشی منوط به اخذ مجوز از اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی است، گفت: علی رغم اینکه باشگاه داران زیان های مالی بسیاری از تعطیلی اماکن ورزشی متحمل و حتی ۱۰ درصد از باشگاه های استان نیز تعطیل شدند ولی باز هم همکاری بسیار خوبی برای حفظ سلامتی شهروندان داشتند.

فعالیت باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی که از نیمه دوم مرداد ماه امسال به علت اعمال محدودیت‌های کرونایی تعطیل شده بود از اواخر شهریور با تغییر رنگ‌بندی در استان آغاز شد و دوباره با وارد شدن این خطه به وضعیت پرخطر کرونایی تعطیل شد.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، شهرستان های گرمه و جاجرم در وضعیت قرمز کرونایی، سه شهرستان بجنورد، اسفراین و شیروان در وضعیت نارنجی و فاروج، مانه و سملقان و رازوجرگلان نیز در وضعیت زرد یا خطر متوسط کرونایی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha