۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۳۵
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84533786
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حریق در یک مرکز خرید مهاباد با اقدام به موقع آتش نشانان مهار شد

مهاباد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: آتش سوزی گسترده در یک واحد نمایشگاه مبل واقع در یک مرکز خرید این شهرستان با اقدام به موقع آتش نشانی مهار شد.

رحمان احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش آتش سوزی در یک نمایشگاه مبل واقع در طبقه سوم مجتمع تجاری "نوین" مهاباد، آتش نشانان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این عملیات ۱۵ آتش نشان حضور داشتند، ادامه داد: ماموران آتش نشانی با عبور شیلنگ از مسیر راه پله و همچنین محل دسترسی از پشت مجتمع در اسرع وقت توانستند آتش سوزی داخل این نمایشگاه مبل را پس از یک ساعت مهار و محوطه را ایمن سازی کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار داشت: ۲ طبقه از این مرکز خرید به نمایشگاه مبلمان اختصاص یافته که با اقدام به موقع آنش نشانی از سرایت حریق به سایر طبقه های بالا و پایین جلوگیری شد.

احمدی با بیان اینکه هنوز خسارت وارده در این نمایشگاه مبل برآورد نشده است، اضافه کرد: پس از بررسی های لازم مشخص شد که علت این حریق اتصال سیم برق بوده است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

مهاباد با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و از شهرهای مهم گردشگرپذیر این استان محسوب می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha