۵۴ شغل به ازای واگذاری هر هکتار زمین صنعتی در خراسان رضوی ایجاد شد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: به ازای هر هکتار زمین صنعتی واگذار شده به سرمایه گذاران در شهرکها و نواحی صنعتی استان برای ۵۴ نفر شغل ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، علی بهرامی زاده افزود: مساحت کل زمین های در اختیار این شرکت در ۴۲ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب استان، هشت هزار و ۷۲۹ هکتار است.

وی ادامه داد: از کل زمین های در اختیار شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، سه هزار و ۶۷۱ زمین صنعتی قابل واگذاری است که بخشی از آن واگذار شده و عملیات آماده سازی برای پنج هزار و ۵۸ هکتار زمین باقیمانده نیز در حال انجام است. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: تاکنون چهار هزار و ۸۴۷ قرارداد صنعتی در اراضی قابل واگذاری در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی منعقد شده که از این تعداد ۲ هزار و ۹۷۰ قرارداد در قالب واحد صنعتی به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: اراضی در اختیار واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان ۲ هزار و ۵۵۰ هکتار است که با بهره برداری این واحدها برای ۷۸ هزار و ۲۰۰ نفر شغل مستقیم ایجاد شده است.

۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در این استان وجود دارد که از این تعداد ۲۹ مورد شهرک صنعتی و ۲۱ مورد ناحیه صنعتی است، از مجموع این موارد ۲۶ شهرک صنعتی و ۱۶ ناحیه صنعتی فعال و واگذاری زمین در آن در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha