۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 2198
کد خبر: 84537291
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان با پنج ورزشکار راهی اردوی آمادگی تیم ملی پارااسکی شد

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش های جانباران و معلولین استان زنجان گفت: پنج ورزشکار معلول و روشندل برتر و شاخص این استان دردومین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی پارااسکی حضور دارند.

طیب امیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی آمادگی تیم ملی پارااسکی در ماده‌های آلپایان و اسنوبرد از ۱۹ تا ۳۰ آبان ماه با حضور ورزشکاران منتخب کشور در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون در تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه محمد فرهادی به عنوان سرپرست، ورزشکاران زنجانی اعزامی به این اردوی آمادگی را هدایت و همراهی می کند، اظهار داشت: غلامرضا پناهی، امیر سهرابی، پیمان صالحی، مریم حاجیلو (جانباز و معلول) و الله قلی فلاح (روشندل) پنج ورزشکار اعزامی زنجان به این مرحله از اردو هستند.

امیری، تصریح کرد: این اردوی آمادگی تیم ملی پارااسکی بزرگسالان ایران زیر نظر مربیان مجرب و توانمند با هدف کسب آمادگی بهتر و بیشتر به منظور حضور توانمندانه تر در رقابت های آسیایی چین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی پارااسکی، نیمه نخست مهر ماه امسال در پیست "دیزین" برگزار شد به سطح آمادگی و توان این پنج ورزشکار زنجانی اشاره و ابراز امیدواری کرد که توانمندی بالا در رقابت های آسیایی ظاهر شده و با دست پر بازگردند.

به گزارش ایرنا، الهه قلی فلاح در سال ۹۱ توانست مسافت ۴۰ کیلومتری زنجان تا سلطانیه را به مربیگری احمد جیلو که طراح اسکیت نابینایان می باشد را طی کند و نام خود را در کتاب رکوردهای ایران جای دهد.
این اسکیت باز زنجانی همچنین در رکورد گیری که در سال ۹۳ در جاده اختصاصی منتهی به فرودگاه زنجان انجام شد موفق به طی مسافت ۴۱ کیلومتری در مدت ۵/۵ ساعت شد و با این کار، رکورد جهانی اسکیت سواری در این رشته ورزشی را به نام خود به ثبت رساند و فخرآفرین شد.
الهه قلی فلاح در تابستان سال ۹۳ که دانش آموز سال آخر دوره دوم متوسطه در رشته علوم انسانی بود موفق به کسب نشان طلا در رشته دو و میدانی در ماده های ۱۰۰ و ۲۰۰ متر در مسابقات ورزشی دانش آموزان استثنایی کشور شده بود.

این ورزشکار روشندل زنجان و پارا اسکی باز صحرانوردی ایران که بهمن ماه در رقابت های جهانی ۲۰۱۸ آلمان برگزار شد توانست مجوز حضور در بازی ها پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ در پیونگ چانگ کره جنوبی را به دست آورده و به عنوان پرچمدار کاروان کشورمان در این بازی ها انتخاب شود.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha