۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۴۱
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84537558
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرود هواپیماهای موساد، آمریکا وعربستان در فرودگاه امارات

تهران – ایرنا – رسانه‌های رژیم صهیونیستی از فرود همزمان سه هواپیمای صهیونیستی، آمریکایی و سعودی در امارات خبر دادند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد، هواپیمای اختصاصی سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) همزمان با هواپیمای نیروی هوایی آمریکا در فرودگاه ابوظبی بر زمین نشسته است.

بر اساس این گزارش، به دنبال فرود هواپیماهای اسرائیلی و آمریکایی یک هواپیمای سلطنتی عربستان سعودی نیز در فرودگاه ابوظبی به زمین نشسته است.

جزئیات بیشتری از این خبر تاکنون منتشر نشده است.

پیش تر نیز این شبکه صهیونیستی گزارش داده بود که یک هواپیمای صهیونیستی برای نخستین بار در فرودگاه بین‌المللی ریاض فرود آمده است.

پایگاه خبری آکسیوس اخیرا به نقل از منابع عربی و آمریکایی گزارش کرده بود که که جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در مورد عادی سازی روابط با تل آویو با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان گفت وگو کرده است.

حرکت عربستان برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به احتمال بسیار زیاد بخشی از یک توافق بزرگ است که دربردارنده گام‌های تل آویو در راستای راه حل دو دولتی و اقدامات واشنگتن جهت از سرگیری روابط دولت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا با بن سلمان است.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا و سالیوان اخیرا در دیدار با یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در مورد گسترش توافق ابراهیم رایزنی کردند. یک مقام ارشد صهیونیستی پس از دیدار آنها به خبرنگاران گفت که دست کم یک کشور در یک سال آینده قطعا به این توافق می‌پیوندد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha