اصول اخلاقی جزو اولویت‌های انتخاب نفرات تیم ملی کونگ‌فو است

سنندج - ایرنا - رییس فدراسیون کونگ‌فو گفت: تیم‌ها و هیات‌های استانی باید این نکته را مدنظر قرار دهند که فدراسیون کونگ فو در تشکیل تیم ملی تنها موارد فنی را در نظر نخواهد گرفت و اصول اخلاقی نیز جزو اولویت های این فدراسیون در انتخاب نفرات تیم ملی است.

به گزارش ایرنا، رضا حیدری شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر کونگ فوی باشگاه های کشور که با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در پایان رقابت های لیگ برتر کونگ فوی باشگاه های کشور، یک یا ۲ تیم که شرایط فنی و اصول اخلاقی لازم را داشته باشند از سوی فدراسیون به مسابقات برون مرزی اعزام می شوند.

وی افزود: فدراسیون کونگ فو بعد از رقابت های لیگ برتر، در صورت مهیا بودن شرایط سلامت کشور مسابقات قهرمانی آزاد و نیمه آزاد کشور را نیز به زودی برگزار می کند تا بتواند یک تیم ملی منسجم و قوی را تشکیل دهد و به مسابقات برون مرزی اعزام کند.

رییس فدراسیون کونگ فو به هماهنگی مناسب اداره کل ورزش و جوانان کردستان و هیات کونگ فوی استان در هرچه منظم برگزار کردن هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر کونگ فوی باشگاه های کشور نیز اشاره کرد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا حدود ۲ سال از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برتر کونگ فو می گذرد و برگزاری این مسابقات به میزبانی کردستان که حدود سه ماه برنامه ریزی برای آن صورت گرفته است، می تواند آزمون مهمی برای دیگر مسابقات قهرمانی کشور باشد.

وی ادامه داد: موضوع مهم دیگری که در برگزاری رقابت های لیگ برتر کونگ فوی کشور حائز اهمیت است پخش زنده این مسابقات از شبکه استانی مرکز کردستان است که به همت مسوولان استانی و کشوری و با هماهنگی با صدا و سیما این امکان فراهم شده است و مسابقات به صورت زنده برای دوستداران این رشته ورزشی نمایش داده می شود.

حیدری یادآور شد: باید در نظر داشته باشیم که پخش زنده مسابقات و در کانون توجه مردم قرار گرفتن این رقابت ها، ورزشکاران ما را بیش از پیش مستلزم رعایت اصول اخلاقی می کند.

در حاشیه افتتاحیه این مسابقات از فعالان و تلاشگران عرصه ورزش کونگ فوی استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

اصول اخلاقی جزو اولویت‌های انتخاب نفرات تیم ملی کونگ‌فو است

رقابت‌های دور رفت و برگشت کونگ‌فو لیگ برتر آقایان باشگاه های کشور از صبح روز پنجشنبه ۲۰ آبان‌ماه با حضور هشت تیم در سالن آزادی شهر سنندج آغاز به کار کرد.

این مسابقات در بخش آقایان طی روزهای ۲۰ لغایت ۲۳ آبان‌ماه با شرکت هشت تیم برگزار می‌شود و در رقابت‌های بخش بانوان نیز هشت تیم شرکت کننده روزهای ۲۶ لغایت ۲۹ آبان در شهر سنندج پیکار خواهند کرد.

هیات کونگ فوی البرز، هیات کونگ فوی همدان، هیات کونگ فوی کردستان، هیات کونگ فوی آذربایجان غربی، هیات کونگ فوی تهران، هیات کونگ فوی خراسان رضوی، هیات کونگ فوی قزوین و هیات کونگ فوی اصفهان تیم های حاضر در مسابقات لیگ برتر کونگ فوی بخش آقایان هستند و هیات کونگ فوی تهران، هیات کونگ فوی یزد، هیات کونگ فوی کهکیلویه و بویراحمد، هیات کونگ فوی کرمان، هیات کونگ فوی البرز، هیات کونگ فوی قم، هیات کونگ فوی کردستان و شهدای مدافع حرم تیم های حاضر در بخش بانوان این دروه از رقابت های لیگ برتر کونگ فوی باشگاه های کشور هستند که مبارزات خود را در سنندج برگزار خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha