فرماندار همدان خواستار همکاری مطلوب مردم با ماموران طرح سرشماری شد

همدان- ایرنا- فرماندار همدان از تمدید زمان اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم در فرصت باقی مانده برای ثبت اطلاعات خود با ماموران سرشماری همکاری کنند.

"محمدعلی محمدی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات میدانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان همدان تا ۲۴ آبان تمدید شده تا به صورت کامل انجام شود. 

وی با تاکید بر همکاری مردم با ماموران سرشماری گفت: مردم در صورتی که تاکنون موفق به ارائه اطلاعات آماری خانوار خود به ماموران سرشماری نشده اند از طریق شماره تلفن های ۳۸۳۲۰۹۵۲، ۳۸۳۲۰۶۱۸، ۳۸۳۲۰۹۵۵ با همکاران مستقر در ستاد سرشماری نفوس و مسکن ۱۴۰۰ شهرستان همدان تماس بگیرند تا اطلاعات آنها ثبت شود.

محمدی خاطرنشان کرد: همدان امسال جزو پنج استان پایلوت سرشماری جمعیت کشور تعیین شده است. 

فرماندار همدان افزود: به منظور برنامه‌ریزی دقیق نیازمند اطلاعات کامل هستیم و از همین رو یکی از راه‌های کسب اطلاعات با دقت بالا سرشماری است تا آخرین تغییرات اعم از تعداد جمعیت، مهاجرت و گروه‌های سنی ثبت شود.

به گزارش ایرنا، سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال  ۱۴۰۵ انجام خواهد شد که در همین راستا مرکز آمار ایران سرشماری ۱۴۰۰ را به صورت آزمایشی در چند شهرستان محدود کشور از جمله همدان به عنوان پایلوت(اول تا ۲۰ آبان) انجام می‌دهد.

«سیدجواد حسین‌زاده» رییس مرکز آمار ایران روز گذشته در حاشیه سفر به استان همدان به خبرنگار ایرنا گفت که اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن که در پنج استان به صورت آزمونه(پایلوت) از اول آبان ماه آغاز شده، در شهرستان همدان و به منظور اجرای کامل و دقیق طرح برای چند روز دیگر تمدید می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha